Honeymoon zanzibar
צילום: C ristoffer C rusell
מדריך למטייל

ירח דבש בזנזיבר

לאחר החתונה וההמולה של החתונה הגיע הזמן לחופשה רומנטית

חולמים על חופשה רומנטית רחוק מהמולת העולם? חולמים על חוף ים לבן שנראה ומרגיש כמו אבקת סוכר רכה? על מי ים צלולים? ברוכים הבאים לזנזיבר!

בזנזיבר תוכלו למצוא כמה בתי מלון רומנטיים במיוחד

למשל באי האלמוגים צ'ומבה הרומנטי, האי צ'ומבה הוא אי קסום ויפיפה במיוחד, בכל זמן נתון נמצאים על האי לא יותר מ14 מבקרים, באי יש 7 בקתות רומנטיות, מה שאומר שבדרך כלל יש באי הזה לא יותר משבעה זוגות בו זמנית, אז אם בא לכם חופשה רומנטית בחיק הטבע המדהים עם כל הנוחות והפינוקים שהאי והחדרים מציעים, זה המקום בשבילכם, האי הזה ידוע ביופיו המהמם והוא מתאים במיוחד למי שאוהבים לצלול צלילת שנורקל, הוא נחשב לאחד מהאתרי צלילת שנורקל היפיפיים ביותר בעולם כולו.

אם אתם מחפשים משהו אפילו יותר מבודד ויותר רומנטי מזה, בזנזיבר מחכה לכם חדר מלון אחד בודד, שנמצא מתחת למים, מלון manta resort, המלון הזה נמצא 250 מטר מהחוף והוא אי בפני עצמו, המרפסת העליונה ממוקמת מעל פני המים וחדר השינה עצמו ממוקם כ 4 מטר מתחת למים, החדר עצמו צף לו במים כאי באמצע הים ואין רומנטי ומבודד מזה, המלון הזה כולל את כל הפינוקים והנוחות לצד חיי הים הנשקפים מחלונות חדר השינה.

הכנו לכם רשימה של כל בתי המלון המומלצים באי מוזמנים להיכנס 

פעילויות רומנטיות בזנזיבר

בטן גב על החוף הלבן, צלילה, טיולי ספארי, יוגה, ספא, רכיבה על סוסים לאור ירח, טיולי טרקטרונים ומה לא, זנזיבר גדושה בפעילויות רומנטיות שתוכלו לעשות יחד.

שייט בדאו הדאו כשלעצמה היא ספינת עץ רומנטית במיוחד, תוסיפו לזה את אוויר הים, הנוף הקסום, פכפוך המים והפינוקים שהספינה מציעה וקיבלתם שייט שיגרום לכם להתאהב בזנזיבר, בשקט ובשלווה הרחק מהחוף בשעת השקיעה עם כוס יין או בירה, מה יותר רומנטי מזה?

מתי האכלתם יחד צבי ענק שמסתובבים חופשי בטבע? באי האסירים לשעבר, שהיום הוא אי הצבים הענקיים, חיים להם צבי ענק שמסתובבים להם בחופשיות באי, חוויה מיוחדת במינה במיוחד למי שרגיל שרק חתולים מסתובבים סביבו, מראה מדהים ויפיפה וחוויה חד פעמית, בואו ללטף צב.

צלילה ושנורקלינג, זנזיבר ידועה בהמון אתרי צלילה ושנורקלינג, בריפי אלמוגים יפייפים ובחיי מים שופעים, כמו כן גלישת עפיפונים היא ספורט מאוד פופולארי פה.

מתי בפעם האחרונה אכלתם בישיבה על כריות במרפסת פתוחה בלב הים? אחת מהמסעדות הכי רומנטיות בזנזיבר היא מסעדת the rock הממוקמת על צוק שהוא אי בתוך מי האוקיאנוס ההודי, המסעדה הרומנטית הזו תדאג לאסוף אתכם אליה עם סירה ותוכלו לעלות לקומה השנייה הרומנטית לאכילה בנוף הפנורמי היפיפה של הים הנשקף מכל זווית.

גם המסעדה   Silk Route Restaurant נחשבת לרומנטית במיוחד.

ואם כבר אתם בזנזיבר, הידוע גם כאי התבלינים, מומלץ לקחת טיול תבלין באי וליהנות מהריחות המשגעים של פריחת התבלינים בטבע ואולי אפילו לאכול איזה עוגת תבלינים אם אתם כאן, מה יותר רומנטי מריח של וניל טרי שגדל ישירות מן האדמה לצד פירות אקזוטיים כמו אננס, ליצ'י, פפאיה, מנגו ועוד שגדלים  כאן, תוכלי למצוא כאן אפילו את פרי הדוריאן הידוע בטעם של גן עדן עם ריח של פח זבל.

מה יותר רומנטי מיריד אוכל לילי באוויר הים הפתוח? בגני פורדני בזנזיבר תוכלו ליהנות מארוחה טובה עם מיץ קנה סוכר טרי, ממאכלים הודיים, מפיצה זנזיברית, מ"על האש" זנזיברי מסורתי, בננות צלויות ועוד.

צ'יטה רוק בזנזיבר מציעה פעילות מיוחדת במינה של אינטראקציה אישית וקרובה במיוחד עם בעלי חיים שסביר להניח שלא תתקלו בהם ביום יום, בעלי החיים כאן מסתובבים חופשי, תוכלו לפגוש כאן אריה לבן, זברה, צ'יטה ועוד. חוויה של פעם בחיים.

פעילות נוספת שתוכלו לעשות יחד היא טיול טרקטורונים דרך נופיה היפיפיים והכפריים של זנזיבר, דרך מטעי קנה הסוכר והאננס ושדות האורז, בשקט והשלווה המאפיינים את המקום.

מה יותר רומנטי מדולפינים? טיולי תצפית בדולפינים נערכים מוקדם בבוקר כשהדולפינים פעילים בקרבת החוף וזו הזדמנות נהדרת לצפות בהם בסביבתם הטבעית, באינטראקציה אחד עם השני, חיים את חייהם.

חופשה רומנטית היא זמן נהדר להתחבר לטבע, פארק יער ג'וזאני מאפשר לכם להתחבר לטבע ולפגוש זני בעלי חיים שנמצאים בסכנת הכחדה, קופים שונים, חלקם חיים אך ורק באזור זה, פרפרים וציפורים לצד צמחייה נדירה בשמורת היער היפיפייה הזו.

אל תשכחו לבקר בעיר האבן, עיר האבן היא העיר המרכזית, תוכלו לבקר כאן באתרים היסטוריים, חנויות מיוחדות, מסעדות טובות ובתי קפה משובחים מסעדות מומלצות בעיר האבן.

רוצים לקנות מזכרות מזנזיבר לכם או לחברים? תוכלו למצוא כאן לא מעט שווקים ובזארים קטנים וגם כמה גדולים גם בזנזיבר עצמה וגם בדאר א-סאלם הקרובה.

בא לכם עוד קצת טבע ברומנטיקה? תוכלו לעשות טיול ספארי לאחד מהפארקים הרבים באזור, בספארי בטנזניה תוכלו לצפות מקרוב בבעלי חיים רבים בסביבה הטבעית שלהם, בעלי החיים הרבים שתוכלו לחזות בהם פה כוללים זברות, אריות, ג'ירפות, פילים, היפופוטמים, בבונים ועוד הרבה אחרים, חלק מהפארקים כוללים גם בעלי חיים ימים כולל דולפינים צבי ים ועוד הרבה אחרים.

יוגה זנזיבר אם אתם שוחרי בריאות או סתם אוהבי יוגה, תוכלו לקחת לכם חופשת יוגה במלון המיוחד הזה על החוף המדהים ביופיו, כאן מתרגלים יוגה פעמיים ביום כל יום, שני סוגי שיעורי היוגה המועברים כאן הם יוגה זרימת ויניאסה ויוגה האטה דינאמי מבוסס על אשטנגה, שיעורי היוגה המועברים במקום מתאימים לכל הרמות ואפילו יש כאן יוגה על גלשן בתוך המים!

טיול יומי של כמה שעות למרכז אצות הים יחשוף בפניכם את עולמן של חוואיות אצות הים, מגידול אצות הים, איסופם והפיכתם למוצרי קוסמטיקה טבעיים, מזון ושתייה שתוכלו לרכוש בסוף הסיור המעניין הזה.

אם בא לכם משהו קצת פחות תיירותי, תוכלו לבקר באי פמבה הירוק, לכאן לא מגיעים הרבה תיירים, אז אם בא לכם להתרחק קצת למקום שלו ורגוע, תוכלו לקפוץ לאי הזה לצלילה מקצועית עמוקה, לצלילת שנורלינג, או סתם לקצת שקט ושלווה, באי מסתובבים סרטנים רבים על הקרקע.

ואם אתם חובבי עטלפים תוכלו לקפוץ כאן לשמורת הטבע שמורת הקידיק לשועלים מעופפים (The Kidike sanctuary for flying foxes) אם בא לכם משהו קצת יותר עירוני תוכלו לקפוץ לעיר הבירה לאינטרנט קפה או למוזאון.

כדאי לבקר בשוק בעיר האבן השוק הזה הוא אחד מהשווקים הגדולים והתוססים ביותר בעולם ותוכלו למצוא כאן פרות וירקות שלא תמצאו במקומות אחרים, כמו שום הפיל שהוא שום ייחודי למקום, סוגי בננות מיוחדות, אבוקדו ענק ועוד. המחירים בשוק סבירים וכדאי לבוא להתרשם מהיופי והצבעוניות.

בנוסף אם בא לכם משהו קצת יותר ספורטיבי, תוכלו לעשות טיול רכיבת אופניים יחד באי ואם אתם מגיעים ביולי תוכלו לקפוץ לפסטיבל Mwaka Kogwa בחוף Makunduchi, תוכלו לקפוץ ל מרכז הפרפרים של זנזיבר The Zanzibar Butterfly Centre) ZBC) שהוא גן טרופי וביתם של המון סוגי פרפרים שמגודלים במקום, זו היא אחת מתצוגות הפרפרים הגדולות ביותר באפריקה.

אין ספק ירח דבש בזנזיבר הוא המקום המושלם, חופשה נעימה

    להצעת מחיר לרכישת הסיור מהארץ עם מדריכים מומלצים

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: ( לא חובה)

    נושא

    טלפון

    חוות דעת הגולשים
    Honeymoon zanzibar

    Place Name: זנזיבר

    Place Description: המקום המושלם לירח דבש

    User Rating 3.38 (16 votes)
    Sending

    תגובה אחת

    לחץ כאן להוספת תגובה

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

    • חזרנו מירח דבש מהמם בזנזיבר, התארחנו ברויאל זנזיבר (גם בפעם הראשונה) – מלון מצויין, אוכל טוב, חמש בריכות, שתי מסעדות, רצועת חוף מהממת, צוות יקר שנכנס ללב וחוויה פשוט מטורפת. עשינו את הספארי בלו (גם בפעם השנייה זאת חוויה מדהימה) ואת טיול הטרקטורונים שהיה פשוט נפלא וקסום – לסוע במרחבים של זנזיבר, להכנס לכפרים, לחלק הפתעות לילדים, לשחק איתם ולהבין איך הם חיים, מומלץ חוויה מטורפת.
      לא הרגשנו צורך לצאת מהמלון כי המלון דואג לבידור כל ערב – מסיבה, הופעות וכו'. במהלך היום יש פעילויות בבריכה, משחקי כדור וכדורעף חופים. אפילו באחד מהימים אירגנו טורניר כדורעף צוות עובדים בכיר נגד אורחים, היה מצויין מצחיק ספורטיבי ומהנה. אין ספק שאנחנו כבר מתים לחזור לשם שוב ובקרוב.

    מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

    מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

    תגובות חדשות באתר

    הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

    המלצות גולשים לטיול

    חבילות ספארי בטנזניה