המלצות

ההמלצה של עדי אזולאי לנופש בזנזיבר

זנזיבר
המלצה נופש זוגי באי הקסום זנזיבר

טוב, אז חזרנו הבוקר (09.2016) מזנזיבר המדהימה! לפני הכל המלצה לנופש בזנזיבר ,  חשוב להגיד שזנזיבר היא לא רק חופים מושלמים היא הרבה מעבר- מגיעים למקום שפשטות היא מנת חלקם והם מאושרים בה. מדינת עולם שלישית בכל רמח איבריה! כל מה שדמיינתם על איך אפריקה נראית. אז ככה, כפול. מעבר לזה, המקומיים הם האנשים הכי חמים, מסבירי פנים, מכבדים ומדהימים שתפגשו!!!! הם מכירים אותנו טוב יותר משאנחנו מכירים את עצמנו. יודעים בדיוק מה מדבר אלינו ואיך צריך להתנהג. אז אין מה לחשוש, לא העובדה שהם מוסלמים ולא העובדה שזו אפריקה – מתאהבים במקום מהרגע הראשון.

טיסות  המלצה אישית שלי, לא לטוס עם ישראייר!!!! עיכובים מטורפים בטיסות. בהלוך מעל ל8 שעות ובחזור 4 שעות עיכוב. טיסה כמו באוטובוס. לא נוח, מעיק וקשה מעבר לזה שנדפקנו מכל כך הרבה כיוונים בגלל העיכובים אז זה גרר בעיות עם חברת הנסיעות. בקיצור בלאגן, תחסכו לעצמכם אותו.

מזג אוויר -נכון לעכשיו השמש יוצאת בשעות הצהריים (אחרי 13:00). כל היום חם,אבל לרוב עננים. בערב קריר אבל נעים! אין צורך במעילים(: תפס אותנו גשם ביום האחרון לאיזה שעה אבל שוב חם. חוצמזה באמת מזג אוויר סבבה וזה עדיף מחום כבד כל היום אז זה בהחלט זמן נהדר לטוס.

אטרקציות – אין צורך בשום צורה לסגור מהארץ! צאו לחופשה הזו בקטע של זרימה. אנחנו סגרנו קצת דברים מהארץ והבנו שם שזה מיותר לגמריי. יצאנו ביום הראשון לחוף, פגשנו את סופר מריו, מדריך מקומי מדהים ששר שירים בעברית שעוד לא יצאו לגלגלצ ויודע עברית יותר טוב ממני. לקחנו יתו יום אחד את יער ג'וזאני ואי האסירים-יער עם קופים שבעיניי לא מומלץ בכלל ולאחר מכן שיט לאי האסירים ששם יש את הצבים הגדולים והחוף עם כוכבי הים. מומלץ לנסוע לשם מוקדם בבוקר בזמן השפל שכוכבי הים גלויים כדי להנות יותר. אטרקציה נחמדה פלוס. ותרו על ג'וזאני. 40 דולר לאדם.
יום נוסף עשינו איתו את הספארי בלו –  מושלם!!! לא לוותר, באמת שטיול חובה. נוסעים בבוקר לסטון טאון (עיר האבן) ומשם מפליגים לאי הנעלם (שנעלם בגאות). שם עושים עצירה לשנורקל ולפירות שהם מביאים.

טיול בזנזיבר בלו ספארימשם מפליגים ללגונה מאוד יפה לשנורקל ומשם לאי שבו אוכלים ארוחת צהרריים מקומית שהם מארגנים. הם מדהימים בקטע הזה,בעיניי זה פשוט קייטרינג כזה שעובד שם שמקבל את כל המדריכים והקבוצות כל יום. מאוווווד נהננו, צללנו וראינו דברים מדהימים ונהננו מכל היום הזה ממש. עלה לנו 40 דולר לאדם וזה שווה הרבה יותר!! אגב, חברנו לסירה של מדריך של אלמאסי עם כמה חברה ישראלים והם מדהימים. אז גם אלמאסי מומלץ ממש. אבל סופר מריו היה לגמרי אותנטי ועשה לנו הרבה כיף. מספר שלו : +255 772 164 055
בנוסף עשינו את הצ'יטה רוק – מעין מקום שיקומי לחיות פרא בניהולה של ג'ני. אני לא אחפור על זה יותר מדי רק חשוב שרק אוהבי חיות של ממש ילכו למקום הזה !זה ארוך, מייגע ולא שווה 140 דולר לאדם!!!! הטיול האחרון היה טיול טרקטורונים זה גם משהו שחשוב לא לוותר עליו כי יוצאים מהפאר של המלון ויוצאים לראות את אפריקה האמיתית. נוסעים בנופים המדהימים שלהם ומבקרים במעמקי הכפרים, פוגשים את המקומיים והילדים וחווים חוויה שלא פוגשים כל יום. רמת חיים מינוס אפס, הם נשארו היכן שהוא בחיים של לפני 200 שנה וזה מדהים לראות שזה עדיין קיים. וזה באמת חובה. טיול של 3 שעות. עשינו את זה עם החברה האיטלקית. עלה לנו 110 דולר לזוג ועוד 25 דולר הסעה.

מלרון חיסונים ושאר ירקות – התחסנו במרפאת מטיילים, עלה לנו מסובסד בגלל הפלטינום. משהו כמו 100 שקל ביחד. לא לקחנו מלרון כי אין צורך….אני מאוד רגישה ולא נעקצתי. אולי פה ושם אבל גם בקטנה. נכון להיום לא קיימת מלריה שם!!! שאלנו וזה' מגיע לאחר עונת גשמים…אז אל דאגה. קנינו את הספריי אוטן ואת הצמידים( מיותרים לגמרי ולא עוזרים בגרוש בעיניי, 200 שח מיותרים וגם ריח שעושה בחילה)

כסף ובזבוזים – משלמים 50 דולר לאדם ויזה בכניסה לזנזיבר. אפשר לשלם במזומן שלא יחרטטו אתכם!!!אומרים פשוט שאין ויזה הם סתם מעקמים פרצוף לרגע ובסוף נותנים. אחרי ה100 דולר האלה ששילמנו יחד נשארנו עם 1000 דולר…בזבזנו 750 בערך וזה גם כי הייתה לנו אטרקציה של כמעט 300 דולר (ציטה רוק) אז חזרנו עם 250 ויכולנו לחזור עם הרבה יותר. 800 דולר בעיניי מספיק לשם לזוג לשבוע. אין על מה לבזבז!!!חוץ ממזכרות של מגנטים ולונגים לחוף כלום. פשוט כלום.

טיפים – אכן מקובל לתת ותהיו ישראלים בקטע הזה. כלומר לארג'ים!!! מגיע להם, הם צריכים את זה! הדולר שניים האלה זה עולם ומלואו עבורם וזה לא עשרה שקלים בשבילנו. נכון שזהלא מקובל בארץ אבל זה באמת משהו שהכרחי שם והם מעריכים את זה מאוד!!!!

מלון – שהינו במלון גולד המדהים שבוע שלם. מלון מפואר ברמה גבוהה מאוד. חדרים נקיים, WIFI בכל מקום(הכי טוב בחדר ובקבלה). מזגן, אמבטיה, דוש חלוקים, בקבוק מים כל יום. כמה דגשים: לא להוסיף כסף לחדר עם נוף לים, זה לא באמת משנה!!! כל נוף הוא יפה והכל קרוב להכל. לקחת הכל כלול!!! היו פה מלא שאלות…זה שווה את זה! זה נותן ארוחת צהריים, מקרר עם שתייה קלה כל יום בחדר ושתייה חריפה וקלה בארוחות ומ11 עד 23 בכל המלון. כלומר בבריכה ובחוף.
מבחינת אוכל – לאוכלי כשר יש מה לאכול. בעיקר פסטות, אורז, ירקות מוקפצים ודגים. הם גם רוב הארוחות ערב עושים בקונספט של מדינות.ערב הודי, סיני, איטלקי. שזה נחמד….
מה שכן- האוכל לא משהו. לא התענגנו ונהננו….הפירות ברמה נמוכה . הירקות סבבה
..והאוכל סביר. אולי אוכלי הבשר ופירות הים יהנו יותר. מה שכן הם מבשלים עם יםםםם שמן ומלא תבלינים אני ביום וחצי האחרונים חטפתי קלקול קיבה רציני. לא יודעת ממה….
רמת שירות במלון – מ ד ה י מ ה !!! כל הצוות של המלון כולל כולם. מנקות, גננים, מלצרים ומאבטחים. כולם!!! רמת שירות שלא ראיתי ולא הכרתי. מסבירי פנים, נעימים, חרוצים, חייכנים ומכבדים. נותנים לך להרגיש לא פחות ממלך!!! הם מצחיקים, נוחים, כייפים באמת שהתאהבתי….הם פשוט אנשים מדהימים שראויים להערכה!!! תתכוננו לענות כל היום לברכות ג'מבו, אקונה מטטה וקאריבו.
מבחינת החוף של המלון – מושלם!!! וכל מילה מיותרת. מצד ימין של החוף יש את הקנדווה רוק שזה בר עם נרגילות ואוכל.
יש מלא ביץ בויז ביום- אז קשה קצת להיות בחוף עצמו כי הם שיא המעיקים אבל יש את האבטחה וכל עוד לא חוצים את הקו אתם סתם כל היום תשמעו אותם צועקים סבבבה סבבה. אם כבר החלטתם לקנות מהם משהו – להתמקח על הכל!!! כי הם עפים על עצמם ומתמחרים צמיד חרוזים עלוב ב5 דולר(:

נראה לי שזהו המלצה לנופש בזנזיבר , היה לנו טיול מדהים וזה באמת סוג של גן עדן. בואו סבלניים ופתוחים לתרבות היפה הזו ולאנשים המיוחדים האלה- אתם רק תרוויחו.
בברכת ג'מבו (ותכל'ס, אין כמו בישראל) , תהנו.

 

תגובה אחת

לחץ כאן להוספת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  • הייתי בזנזיבר באוקטובר האחרון 2015 ההלם התרבותי הראשון היה בשדה התעופה …אין מסוע למזודות הכל נערם בחדר גדול וכל אחד מזהה את את המזודה שלו ושולף אותה ….אבל זה חלק מהחוויה …לראות שקימים דברים כאלה …הדרך למלון שלי רויאל זנזיבר הייתה בחשכה ומה שראיתי זה המוני תושבים הולכים בשולי הכביש … הגעתי למלון וגילתי …שאני בגן עדן… המלון מפואר ברמות על !!! קבלת הפנים הייתה מדהימה שירות מעולה !!! החדר מדהים ביופיו חגר ענק 78 מ"ר עם מרפסת שצופה לאוקיינוס ההודי.. ההמלצות שלי … לא לפספס טיול טרקטורונים , שייט לאי הנעלם שסה מדהים!!!! הלגונה הכחולה וכמובן לכפר דם מחכה ארוחת צהריים עם דגים ופרות ים לובסטרים ענקיים ארוחה שאני לא אשכח .. בכפר קיבלו אותי נגנים מקומיים שהם עשו שמח עם שירים וריקודים … עוד אטרקציה שלא כדאי לפספס זה לצאת לים עם סירת מנוע מהירה התמזל מזלי ולהקה של דולפינים שטו איתנו מראה מהמם ומרגש… בגדול כן עדן אמיתי

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה