חופשה בזנזיבר
מדריך למטייל מומלץ

המדריך לתכנון חופשה עצמאית בזנזיבר

ישנם שתי דרכים לצאת לטיול בעולם או דרך טיול מאורגן או תכנון עצמי

בכל דרך שתבחרו ישנם חסרונות ויתרונות.

בחופשה מאורגנת אתם קונים ומקבלים את חבילת הנופש כמו שהיא (AS-IS)  בתאריכים קבועים ( בדרך כלל ראשון עד ראשון) ללא אפשרות לשינויים ובדרך כלל במחיר גבוה, פחות פרטיות ונסיעה עם קבוצה עם כל המשמעויות,  אבל מצד שני אתם מקבלים שקט נפשי.

בחופש בתכנון עצמי ישנם אין ספור אפשרויות לשינויים והתאמות אישיות, יותר פרטיות וללא תלות "בחברים" לחבילה, אבל הסיכוי לטעויות ללא הדרכה נכונה גבוהה יותר ובדרך כלל המחיר יותר זול.

במאמר זה אנו ניתן מספר דגשים לטיול המושלם בתכנון עצמי

א. יש לתכנן את הטיול לזנזיבר לפחות כ 30 יום מראש: בתי המלון דורשים הרשמה מוקדמת , פחות יש להסתמך על מבצעי "הרגע האחרון", במיוחד בעונות המבוקשות קראו מאמר נוסף מתי כדאי לנסוע לזנזיבר.

ב. מומלץ לבצע חיסונים ( קראו מאמר נפרד ) כ 30 יום לפני הטיסה, כדאי מאוד לרכוש ביטוח בריאות.

ג. אין צורך בויזה לזנזיבר מראש  – את הויזה מקבלים במקום תמורת  כ 50$ בנמל התעופה המקומי ( התשלום בכרטיס אשראי).

ד. אין צורך לקנות חבילת תקשורת מראש בארץ ( ברוב המקרים היא גם לא תעבוד ) בזנזיבר במקומות רבים מוכרים חבילות גלישה ב 10$ שמספיקים בהחלט לשבוע לטיול.

ה. כסף לבזבוזים – אם אתם באים למלון לחופשת "בטן גב" על בסיס הכול כולל – כמעט שלא תצטרכו להוציא כספים אין בזנזיבר קניונים או מרכזי קניות, אם אתם באים לחופשה יותר מבטן גב ורוצים לטייל באי בטיולים היומיים מומלצים ( קראו מאמר 10 דברים שכדאי לעשות בזנזיבר  )   150$- 100$ בממוצע ליום לזוג בהחלט מספיק.

ו. מדריכים מקומיים – בדרך כלל בכל בית מלון ישנם מדרכי תיירות מקומיים בחוף שמציעים לתיירים סיורים במקום, הם בדרך כלל אמינים אבל מי שרוצה ללכת על בטוח עדיך שישלם עוד כמה דולרים ולהזמין דרך בית מלון את הסיורים.

ז. רשימת ציוד שיש להביא: חשוב ביותר להביא קרם הגנה,תכשירים נגד עקיצות יתושים, משקפי שמש, ובגדים ארוכים אך לא חמים ( כדי להימנע משיזוף יתר)  קראו מאמר על רשימת ציוד מומלץ.

ח. טיסות:  ישנם חברות ישראליות שמציעות טיסות ישירות לזנזיבר ( משך הטיסה היא כ 6 שעות) ניתן לרכוש כרטיסים ישירות במנוע השוואת מחירי הטיסות שבאתר.

ט. בתי מלון: אספנו בשבילכם את בתי המלון המומלצים ( קראו מאמר בתי מלון מומלצים).

י. רצוי ללמוד מניסיון של אחרים ריכזנו בשבילכם עשרות המלצות גולשים .

חופשה נעימה

 

 

המדריך לתכנון חופשה פרטית בזנזיבר
User Rating 3.86 (14 votes)
Sending

תגובות

לחץ כאן להוספת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  • חייב להוסיף מספר טלפון של נהג מונית שבאמת דאג לי לכל דבר שבקשתי ובנוסף במחיר הנמוך ביותר השם שלו זה עלי טלפון : 255777242353+ מי שטס לשם תדברו איתו לפני גם על איסופים מהשדה תעופה ולא לשכוח להתמקח על מחירים.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה