אטרקציות

טיולי תצפית בדולפינים

מיקום טיול תצפיות בדולפינים הפופולארי ביותר בזנזיבר נמצא בכפר קיזימקאזי (Kizimkazi village) שנמצא בחוף הדרומי של האי זנזיבר, פה תוכלו להבחין ב2 סוגי דולפינים

דולפין מסוג דולפינן  (bottle-nose dolphins) ודולפין מסוג סוסא גיבן  (humpback dolphins).

Atlantic Bottlenose Dolphin
bottle-nose dolphins

מי החוף הרדודים באזור קיזימקאזי הם מקום מועדף על ידי דולפינים, שמגיעים לכאן בשל הספקת מזון מובטחת ועל מנת להתרועע, להניק את הדולפינים הקטנים ולמנוחה.

מספר דולפינים מסוג דולפינן (bottle-nose dolphins) נשארים בקיזימקאזי באופן קבוע כל השנה, יש גם דולפינים מסוג סוסא גיבן  (humpback dolphins) שהם ביישנים יותר, שמגיעים לעתים גם הם, אבל לא ניתן לחזות את מועדי ההגעה שלהם לאזור.

טיולי דולפינים הכי טוב לערוך מוקדם מאוד בבוקר, מאחר וככול שהיום מתקדם והשמש נהיית חזקה יותר והמים נהיים חמים יותר הדולפינים צוללים עמוק יותר למים הקרירים.

Zanzibar Kizimkazi
Zanzibar Kizimkazi

לאורחים של מלונות עיר האבן  יש איסוף ב-6 בבוקר למקום ואילו למבקרים השוהים במלונות החוף האיסוף הוא בדרך כלל כבר ב-5 בבוקר.

מומלץ לברר בדלפקי המלון את הזמנים המדויקים לסיורים.

אם תרצו תוכלו כמובן לערוך את הטיול מאוחר יותר בהמשך היום, אבל הסיכוי שתראו דולפין יורד משמעותית בשעות אלה, ולא רק בגלל החום, בשעות מאוחרות יותר המקום נמלא בסירות, דבר שמרחיק את הדולפינים.

למרות שצפייה בדולפינים היא פעילות פופולארית במקום אין ודאות מוחלטת כי אכן יהיו דולפינים במקום, כמו כן, שחייה לצד הדולפינים היא תופעה נדירה במקום. כמו עם כל החיות בטבע, צפייה בדולפינים מצריכה זמן וסבלנות, מאחר והם שוחים חופשי ולא כלואים במקום, הם נמצאים בסביבתם הטבעית. טיול דולפינים נמשך בדרך כלל באורך של כשעתיים עד שלוש שעות.

תוכלו לאכול במסעדות שנמצאות בחוף ומומלץ לבוא לטיול הזה בגד ים ועם סנדלים שמתאימים למים לעליה לסירת הדאו (dhows) , קרם הגנה מפני השמש, מגבת וחולצת טי שרט נוספת לצלילות שנורקלינג.

תוכלו לבקר בהמשך גם ביערות ג'וזאני (Jozani Forestמאחר והיער הזה נמצא בדרך לקיזימקאזי, ותוכלו להיכנס אליו בדרך חזרה.

עלות משוערות לטיול כ 80$ לאדם ( כולל איסוף וחזרה)

    להצעת מחיר לרכישת הסיור מהארץ עם מדריכים מומלצים

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: ( לא חובה)

    נושא

    טלפון

     

    מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

    מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

    תגובות חדשות באתר

    הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

    המלצות גולשים לטיול

    חבילות ספארי בטנזניה