תוכן שיווקי

מה כולל ביטוח נסיעות עם כיסוי לקורונה?

תמונה: pixabay.com

אם בעבר הייתם נוהגים לסגור ביטוח נסיעות לפני הטיסה שלכם לחו"ל מבלי להקדיש יותר מדי תשומת לב לכל הסעיפים המופיעים בו, היום זה כבר סיפור אחר לגמרי.

הקורונה, שלצערנו הרב עדיין איתנו כאן ולא עושה סימנים של היעלמות, מאלצת את כולנו להיות יותר מודעים לתסריטים הקשורים בבריאות שלנו – מהופעת תסמינים שיכולים להעיד על הידבקות במחלה ועד שהייה ליד אדם מאומת.

המודעות הזאת זלגה לכל תחומי חיינו ובאה לידי ביטוי במיוחד בטיסות לחו"ל, שכוללות הרבה הגבלות, כללים ומדיניות שמשתנה בהתאם למצב התחלואה. זו הסיבה שביטוח הנסיעות שינה את צורתו והתאים את עצמו לתקופת הקורונה, כדי שכל נוסע יקבל כיסוי מלא וספציפי הקשור להתפרצות הנגיף.

אז מה התחדש בביטוחי הנסיעות בעקבות הקורונה?

אלו הם השינויים העיקריים שתוכלו לשים לב אליהם בבואכם לסגור כיסוי קורונה בביטוח הנסיעות:

החזר בשל ביטול נסיעה בעקבות מחלה או בידוד – לפני הטיסה, אם תתגלו כחולים מאומתים, תידרשו לבידוד או תגיעו לשדה התעופה ותתגלו שם כבעלי סימפטומים או מאומתים חס וחלילה – ביטוח הנסיעות ידאג שתקבלו החזר עד גובה מסוים על הטיסה, הוצאות המלון, הוצאות רכב ועוד.

הוצאות רפואיות בשל מחלה בחו"ל – אם תתגלו כחולי קורונה כשתהיו כבר במדינת היעד, אתם זכאים לקבל כיסוי להוצאות רפואיות, הכוללות גם הטסת מלווה אליכם בעת הצורך.

שינוי מדיניות קורונה בעת שהות במדינת היעד – מאחר וכל יעד משנה את מדיניות ההגבלות שלו על פי נתוני קורונה מתעדכנים, יכול להיות שהמדינה שתטוסו אליה תטיל סגר ולא תוכלו לחזור ארצה ולמעשה תידרשו להאריך את שהותם בה. במקרה כזה תקבלו החזר מחברת הביטוח על ההוצאות שלכם בחו"ל.

מהצד השני, אם המדינה בה אתם שוהים תתריע כי היא עומדת להיכנס לסגר ואתם תרצו בעקבות כך לקצר את נסיעתכם, ביטוח נסיעות הכולל כיסוי לקורונה יאפשר לכם לקבל החזר על תשלומים שניתנו מראש (למשל למלון).

ביטול מצד חברת התעופה – גם תסריט שכזה הוא בהחלט אפשרי בעקבות הנחיות קורונה שמשתנות באופן תדיר, ולכן אם חברת התעופה תבטל את הטיסה והנסיעה שלכם תבוטל אתם תהיו זכאים להחזר מצד חברת הביטוח.

מלבד לדאוג לכיסוי קורונה בביטוח הנסיעות, מה עוד כדאי לכם לעשות לפני הטיסה?

מומלץ לבדוק את הנחיות והגבלות הקורונה במדינה אליה אתם טסים, מאחר ואלו, כאמור, משתנות בכל כמה ימים. יכול להיות שהמדינה תדרוש מנוסעים ישראלים להציג בדיקות PCR שליליות בנוסף לתעודת חיסון או החלמה, ויכול להיות שתידרשו אף בבידוד כשתגיעו אליה. כמובן שחשוב לבדוק מה המדיניות בישראל לחזרה מאותה מדינה אליה אתם טסים, כדי שתדעו מה מצפה לכם בחזור.

לסיכום, עד שהעולם יחזור לעצמו והטיסות לחו"ל ישובו להיות קלילות ונטולות חשש, חשוב שתהיו עם אצבע על הדופק ותדאגו להיות מעודכנים ומכוסים מכל הכיוונים. כשמדובר בנגיף המתעתע הזה – עדיף להיות מוכנים מראש לכל תרחיש שלא יהיה.

טיסה נעימה.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה