תוכן שיווקי

צ'ק ליסט מעודכן לקראת טיסה לחו"ל בתקופת פוסט קורונה

ברכות לקראת הטיול המתקרב שלך, לפחות באם שקלת אחד שכזה. בעולם בו הייתה קורונה, ואנשים תוהים לעצמם איך נכון יהיה להתנהל עם מערכת התעופה, ולהגיע למחוז חפצם – ישנם מספר פריטים שכדאי לדעת, לפחות כדי להיות בבהירות אל מול הנהלים.

בדיקות קורונה

ראשית כל, טרם טיסה ליעדים בעולם, כמו גם – טרם החזרה לישראל מאותם יעדים בעולם – מתבקש לעשות בדיקת קורונה. כן, גם מצד אלו שמחזיקים בדרכון ירוק, תו ירוק או תעודת מתחסן רשמית ממשרד הבריאות. שנית, גם אם באופן עקרוני כל היעדים "פתוחים", אין זה אומר שיש טיסות אליהם. על כן, טרם הטיסה – מתבקש לבדוק, האם ניתן להיכנס אליה – ואם כן, אילו מסמכים מתבקשים, במה שיש להחזיק – טרם הכניסה בשעריה? על כן, באחריות הנוסע המתמיד – לדעת פרטים אלו טרם טיסה ליעד כלשהו.

לשים לב ליעדים פתוחים לטיסה

יש אתר שנוכל להמליץ עליו, שמציג מפה עולמית, כביכול – עם סימון מדינות, שניתן להציג ברפרוף עכבר – מה הסיפור של המדינה, מה היא מאפשרת ושלל פרטים קשורים. יתרה מכך, אתר משרד הבריאות כמו גם אתר חברת התעופה עצמה – יכול להציג פרטים מעודכנים יחסית, בנוגע למדינות שמדינת ישראל, באופן ספציפית, לא מתירה טיסה בעבורן.

הצהרות בריאות מודפסות

כמו גם, משרד הבריאות העלה דרישה, שבנוסף למסמכים שמתבקש להחזיק ולהציג טרם כניסה למדינת היעד – יש למלא טופס הצהרת בריאות, עבור כל נוסע – במהלך היממה (24) שעות שלפני ההמראה. את הטופס מתבקש להביא מודפס, לדלפקי בידוק בשדה התעופה – הוא למעשה, לפחות נכון לכתיבת שורות אלו – אחד מהתנאים להמראה במטוס.

לדעת מה הם נהלי הטיסה והחזרה לארץ

יתרה מכך, זה לא רק שמתבקש לדעת מה הם תנאי הכניסה למדינה כזו או אחרת – אלא גם מה הם תנאי היציאה מישראל. ובנושא זה, כנראה יהיה מיידע לדעת, גם מה הם תנאי החזרה לישראל – אם הדבר רלוונטי. לדוגמה, לאנשים ששהו יותר מ-72 שעות ביעד שאינו ישראל, מתבקש – בהתאם לחלק מהמיידעים המוצגים כעת באינטרנט – לבצע בדיקת קורונה עם החזרה לארץ.

בדיקות קורונה טרם היציאה מהארץ

באם רוצים לעשות בדיקת קורונה בארץ, טרם נסיעה לחו"ל, הרי שמתבקש לעשות זאת במכון פרטי. זאת, נכון לכתיבת שורות אלו במאי 2021, לפי מקורות מסוימים. העניין הוא, שלא בהכרח יהיה ניתן לבצע אותן בקופות החולים – לא אם המטרה שלהן היא לאשר טיסה לחו"ל. על כן, מכון פרטי יהיה האופציה – והמחיר, לפי מקורות מסוימים – אמור להיות עד 297 ₪. כלומר, זו המכסה הצפויה, לדעת אנשים מסוימים שסקרו את הנושא ברחבי הרשת.

אלטרנטיבה לכך, יכולה להיות זו של המכון בפרטי לבדיקות קורונה לחו"ל, בנתב"ג – המציעה בדיקות איטיות ומהירות. האיטיות לוקחות כ-14 שעות, בעוד המהירות לוקחות כ-4 שעות. המהירות אמורות לעלות 134.64 ₪, בעוד האיטיות 44.88 ₪. אם כי, ייתכן שהמחירים מתעדכנים מעת לעת. המכון אמור להימצא בשער תמר בנמל התעופה בן גוריון, וסגנונו הוא של דרייב-אין. מתבקש לזמן תור באתר עבור כך, לא אמורה להיות רשימת המתנה או תואר לכך, הבדיקה יכולה להיות זריזה ואף להיעשות "בדקה ה-90". זאת לפי דיווחים של בלוגרית בשם מרונה, שסיקרה את הנושא.

ולבסוף, אם תכננת לרכוש ביטוח נסיעות – כחלק מהצ'ק ליסט שלך לנסיעה, הרי שניתן להשתמש באתר של וובי, כדי לאתר ביטוח נסיעה לחו"ל – מחברות שונות, בטווחי מחירים שונים. וובי היא סוכנות ביטוח להשוואת ומכירת הביטוחים, למעשה, היא מהסוכנויות הדיגיטליות הגדולות בארץ לשם כך. ניתן להיכנס לאתר, לבדוק מהי הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם ולרכוש בקלות, במהירות ובצורה מאובטחת.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה