תוכן שיווקי

לא צריך לדעת ספרדית כדי להסתדר במקסיקו

רבים מהמטיילים למקסיקו חושבים שיהיה להם מורכב לתקשר במקסיקו עם המקומיים אבל באזורי התיירות הם מדברים קצת אנגלית, והיכן שלא – כמו בחנות לטעינת כרטיס סים מקומי – כמה מילים לגוגל טרנסלייט העבירו במהירות את המסר.

מקסיקו יותר בטוחה ממה שחשבתם

יש הרבה סיפורים לגבי הבטיחות האישית במקסיקו אבל המדינה לא פחות בטוחה ממדינות רבות אחרות.
כמובן שכמו בכל עיר גדולה צריך להזהר ברכבת התחתית במקסיקו סיטי ובחלק מהאזורים הפחות מתויירים, העצה הכי טובה היא לעשות שיעורי בית לפני שאתם מתכננים לאן להגיע ולדבר עם המקומיים.

מקסיקו היא מדינה ענקית

מקסיקו היא המדינה ה-14 בגודלה בעולם לפי השטח, מה שאומר שהיא גדולה יותר מדרום אפריקה ומצרים . זה אומר שכמעט בלתי אפשרי לראות הרבה ממנה בטיול אחד, אם אתם מתכננים לשכור רכב לנסוע למרחקים קחו בחשבון שניתן לטייל כאן במשך שבועות  ואפילו חודשים.
ההמלצה היא לבחור שניים או שלושה יעדים כדי לעשות את זה כמו שצריך, ולא לנסות לכסות את כל המדינה.

האוכל במקסיקו לא מהעולם הזה

אתם בוודאי מכירים את האוכל המקסיקני ואולי אפילו הכנתם אותו בבית בעצמכם. סביר יותר שזה יהיה אוכל מקסיקני בגרסה האמריקנית שלו ולא אוכל מקסיקני אותנטי באמת. תשכחו מהטאקו והבוריטוס הכבדים של שמנת חמוצה וגבינה – אוכל מקסיקני נכון הוא פשוט, קליל, טרי וטעים ובדרך כלל אוכלים אותו בדוכן ברוחב.

חריף במקסיקו פירושו ממש חריף

בכל מקום שתזמינו טאקו סביר להניח שיציעו לך מגוון גדול של רטבים שונים שיתאימו אליו. אל תפחדו לנסות טעמים חדשים. שימו לב שהם ינועו בין חריף פיקנטי(פיקנטה) לבין חריף מאוד.
זה לא החריפות של הסחוג שאנחנו מכירים זה הרבה מעבר לזה, מקסיקו מתהדרת בצ'לי החריף בעולם.

אם אתם חובבי טקילה אתם חייבים לבקר באואחקה

רובנו לא ממש יודעים איך מייצרים טקילה וממה, באואחקה תוכלו לבקר במפעלים לייצור מזקאל וטקילה ולשתות שוט ישירות מהיצרן, המזקאל דומה לטקילה ושניהם עשויים מצמח האגבה, למזקאל יש טעם מעושן ייחודי שמקורו בבישול בבורות תת קרקעיים אשר מקרמלים את צמח האגבה והטקילה מבושלת בדרך כלל בתנורים מעל הקרקע.

אפשר לשלם במקסיקו באשראי כמעט בכל מקום

למרות שמדובר במדינה פחות מפותחת ממה שאנחנו רגילים אליו במקסיקו יקבלו כרטיס אשראי גם באזורים הפחות מתויירים.

במקסיקו נהוג לתת טיפ

המקסיקנים התרגלו לקבל טיפ בעקבות התיירות הגדולה שמגיעה מהשכנה מצפון הלא היא ארצות הברית, מקובל לתת 10 אחוז בברים, מסעדות וכמעט עבור כל שירות שתקבלו.

הטיסות פנים במקסיקו לא יקרות

עבור מדינה בגודל של מקסיקו המרחק מצד אחד של המדינה לצד השני הוא עצום ולכן אם תרצו לבקר בחלקים שונים של המדינה תהיו חייבים לקחת טיסות פנים, כמו בשאר העולם גם במקסיקו תמצאו חברות לאו קוסט שטסות בין היעדים השונים במחירים נוחים ביותר.

במקסיקו מוניות משותפות הם הדרך להתנייד בערים

במקסיקו קיימות מגוון אפשרויות להתניידות בין הערים, החל מלימוזינות, מסוקים, ורכבי VIP, למי מכם שמטייל על תקציב נמוך מוניות שיתופיות הם אופציה מעולה לנסיעות קצרות ולהכרות מהירה עם המקומיים רק אל תחכו שיעמיסו את המזוודות שלכם.
בנוסף תוכלו להזמין כאן מונית של אובר ולדעת מראש כמה תעלה הנסיעה מי הנהג ומה הדירוג שלו.

לעוד מידע מיוחד על מקסיקו הכנסו לאתר "סיקרט מקסיקו" הסודות של מקסיקו למטיילים

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה