תוכן שיווקי

חבילות נופש מומלצות בזנזיבר

הקיץ מגיע ועמו התגשמות כל השאיפות לחופשה שהיו לנו במהלך השנתיים המאתגרות שחווינו בתקופת הקורונה. המחשבות על המים הצלולים, האופק האינסופי, האיים הלבנים והאוכל המקומי – כולם מתרכזים למראה מוכר של חופשה מהסרטים – חופשה באי זנזיבר. לשמחת רבים מאיתנו, ניתן להזמין חבילות נופש בזנזיבר בטיסה ישירה מהארץ ולהנות משלל אטרקציות ייחודיות שישאירו בנו טעם של עוד וזיכרונות יפהפיים שנרצה תמיד לחזור אליהם.

אלו כמה עובדות על זנזיבר שלא כולם מכירים

כל כך פשוט להגיע היום לזנזיבר. במיוחד מישראל, כאשר מרחק טיסה ישירה של 6 שעות מפריד בינינו לבין כל הטוב שלעולם יש להציע. אלו כמה עובדות מעניינות על היעד החם ביותר בתקופה הנוכחית, שיעשירו את הטיול שלנו בידע ורגישות מקומית שיהפכו את הטיול שלנו לחופשה עם ערך מוסף.

זנזיבר היא לא מדינה

נכון, כולנו יודעים שזנזיבר הוא אי המוקף מים צלולים וחופים לבנים ורכים. לצד זה, כדי להעשיר את הידע הכללי שלנו על האזור בו אנו מבקרים, זנזיבר היא למעשה אזור חצי אוטונומי של טנזניה. כן כן, מבחינה פוליטית – זנזיבר היא חלק מטנזניה. בנוסף, זנזיבר היא לא אי אחד אלא האזור הגדול ביותר בארכיפלג זנזיבר.

זנזיבר היא לא בדיוק זנזיבר

בהמשך לסעיף הקודם, כדאי לדעת ש"זנזיבר" הוא לא השם הרשמי של האי. לכן, כאשר אנו מזמינים חבילות נופש בזנזיבר, אנו למעשה מזמינים חופשה לאי "אונגוג'ה". האי אונגוג'ה מוקף באיים קטנים אחרים, כאשר שלושה מהם מוכרים לנו במיוחד – זנזיבר, פמבה והאי המאפיה. הסיבה שאנו מכירים את שלושתם ולא רבים אחרים בסביבה, היא שהם שלושת האיים היחידים בהם מתגוררים אנשים.

לא לשכוח את הדרכון

על אף העובדה כי כיום זנזיבר היא חלק מטנזניה, במקרים רבים ניתן עוד להיתקל ברשויות ההגירה בכניסה או ביציאה מהאי ונתבקש להציג דרכון במעברים. לכן, מומלץ לשאת את הדרכון עלינו במהלך הטיול, ליתר ביטחון.

כל חוף מציע חוויה ייחודית משלו

אמנם, כל החופים בזנזיבר נראים מופלאים באותה המידה – שמיים כחולים, מים בגוונים עמוקים של טורקיז, אנשים ידידותיים וחופים בוהקים. אך למעשה, כמו בכל יעד אקזוטי, נמצא חופים יפים יותר ויפים פחות (באופן יחסי כמובן למקומות מופלאים כמו זנזיבר בהם כל החופים יפים) וכך גם חופים המציעים שקט וחופים הקוראים לנו לצאת ולחקור את הפראי שבהם. דוגמה לכך היא חוף פאג'ה בדרום זנזיבר המציע התנסויות בספורט מים כמו גלישת עפיפונים, רוח וצלילה. מולו, חוף קיזימקאזי יכול להיות מושלם לרגעים של התבודדות.

שווה להקדיש יום-יומיים לעיר העתיקה בזנזיבר

סטון טאון היא הלב הפועם של זנזיבר סיטי – הבירה של זנזיבר. כמעט בכל צורה בה נבחר לטייל – מעבורת או טיסה, כולנו נעבור כנראה בסטון טאון. אז רגע לפני שנברח אל החופים היפים וחופשת הבטן-גב המיוחלת, מומלץ להקדיש יום-יומיים גם לסטון טאון. זו רק נגיעה אחת מני רבות שיש למגוון התרבותי של זנזיבר להציע – מאדריכלות מקומית ואירופאית, דרך ההיסטוריה של מזרח אפריקה ונגיעות תרבותיות מאירופה, ארצות ערב, פרס והודו. לכל מקום אשר נביט נחזה ברב תרבותיות שמשתלבת בחיי היומיום העכשוויים באי וזו נקודת מוצא נהדרת לטיול מעולם אחר.

מדוע מומלץ להזמין חבילות נופש בזנזיבר?

שלא כמו ביעדי חופשה עירוניים באירופה או כאלה שאנו לרוב מתכננים עבור עצמו כמו בטיול אחרי הצבא, חופשות ביעדים אקזוטיים כמו זנזיבר וטנזניה הם יעדים שיש בהם כל כך הרבה תוכן שלרוב מתנקז לכמה ימים של חופשה – שהיינו רוצים מישהו שיעזור לנו לנווט, לסנן ולהבין בעיקר כיצד ניתן למצות את החופשה על הצד הטוב ביותר ולהישאר עם טעם של עוד – עד החופשה הבאה. לכן, תכנון חבילות נופש בזנזיבר הכוללות סיוע של אנשי צוות, מדריכים מקומיים או ישראליים, אוזן קשבת והכרות מעמיקה עם השטח הם בדיוק מה שאנחנו צריכים עבור יעד שכזה.

חבילות נופש בזנזיבר הן אחת מההתמחויות המובילות שלנו כחברה ואנו כאן כדי לתת את כל המידע הדרוש – בין אם בהיבט בירוקרטי, או בין אם בהיבט האטרקציות וטיולי הטבע וההכנות הנדרשות לספארי. אנו בנהורה טורס נדע כיצד לסייע לך לתפור את החופשה למידותיך ולמקסם את ההנאה עבור כל המשפחה.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה