תוכן שיווקי

איזה ציוד חשוב לקחת איתכם לטיול בחו"ל?

Canva Pro.

אם אתם מתכוונים לצאת לטיול בזנזיבר בקרוב ואתם לא רוצים לחכות לרגע האחרון בשביל להצטייד באופן חכם, הגעתם למקום הנכון. אז החל מקרם הגנה אשר ישמור על בריאות העור שלכם, דרך משקפת שתעזור לכם לצפות בבעלי החיים המטורפים שבמקום ועד לנעלי ספורט להליכה קלה – זהו הציוד החשוב ביותר שאתם חייבים לקחת איתכם.

שנורקל – כי אין כמו עולם המים

ספורט ימי מהווה אטרקציה תיירותית בזנזיבר וגם במקומות אחרים על פני הגלובוס. האפשרות לצאת עם ציוד צלילה ולחוות עולם תת ימי השונה באופן מהותי מזה הקיים במחוזותינו – הוא בגדר חובה. אז מה צריך? מעבר לרישיון צלילה, חשוב להביא שנורקל, חליפת צלילה שמתאימה לגוף שלכם ומשקפי צלילה שמותאמים לפנים שלכם. ניתן לשכור בלוני חמצן במגוון מקומות ולשכור דברים נוספים אשר ישדרגו לכם את חווית הצלילה.

נעלי ספורט – להליכות מרובות (ומהנות)

כולנו יודעים שכאשר אנו בחול אנו נוטים לצעוד יותר ולכן חשוב לקחת נעליים טובות לכל טיול. בדקו אילו נעליים יש לכם והאם הן יכולות לעמוד בעומד של טיול בעצימות גבוהה ולאפשר לכם בו זמנית ליהנות מהדרך. במידה ואין לכם נעליים שכאלו, קבלו המלצה חמה על נעלי אדידס אולטרה בוסט שנחשבות לנוחות במיוחד ופופולריות בקרב מטיילים וותיקים שרוצים את המיטב עבור כפות הרגליים שלהם.

משקפת – לראות את עולם החי במלוא תפארתו

למרות שבאיים רבים ניתן לחזות מקרוב בפלאי הבריאה, שווה להצטייד גם במשקפת בשביל לראות גם דברים אשר נמצאים במרחק ניכר. ציפורים, שקנאים ותוכים במגוון צבעים אשר מסתתרים בין העצים וסמויים מן העין, נראים באופן חד יותר בעזרת משקפות איכותיות. אגב, כדאי לדעת שבחלק מהמשקפות יש אופציה גם לראייה לילית וגם לצילום ולכן שווה להצטייד בכזו אשר מתאימה לצרכים שלכם ולטיול הבא.

קרם הגנה – בגלל שאף אחד לא חסין מפני כוויות שמש

שלא תטעו: גם בימים שבהם השמש אינה נראית במלוא יופיעה אתם יכולים לסיים את היום עם כוויות רציניות. מסיבה זו, כדאי להצטייד מראש בקרם הגנה אשר מותאם לעור שלכם ואשר יעניק לכם הגנה מפני קרני ה- UV המסוכנות. שימו לב שלכל קרם הגנה יש SPF אחר וכדאי גם לשקול תרסיסים משום שחשוב לחדש את ההגנה על העור מדי מספר שעות

בקבוק מים אישי  – כי חשוב לשמור על משמעת מים

בקבוק מים אישי הוא בגדר חובה כאשר צועדים הרבה ועוסקים בפעילות ספורטיבית מעבר לים. יחד עם זאת, חשוב לבחור בבקבוק אשר אינו שביר ואשר שומר על הטמפרטורה של המים – כך שתמיד יהיו לכם מים צלולים בהישג יד. אגב, כיום יש בקבוקים חכמים אשר יכולים להתריע אם לא שתיתם מספיק במהלך הטיול וגם אותם כדאי להכיר לפני שמחליטים על סוג הבקבוק הבא שלכם.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה