תוכן שיווקי

צימרים בחד נס באווירה קסומה

יחצ

תמיד חלמתם לנפוש ברוגע ובלי לחץ? צימרים בחד נס מציעים לכם חופשה מרגיעה באווירה אחרת.

כל אחד מאתנו היה רוצה לברוח לאיזה מקום פסטורלי, ירוק ושלו שאיש (ובמיוחד הבוס) לא ימצא אותו בזמן הקרוב. יש החושבים שמדובר במקום דמיוני, אבל צימר בחד נס הוא מקום חי וקיים, והוא הרבה יותר יפה מכל מה שאתם יכולים לדמיין. כי היישוב הצפוני הממוקם בגולן מציע לכם חוויה חד פעמית עם נוף פסטורלי שכמותו לא ראיתם. ועוד דבר, היישוב חד נס מתפרנס בעיקר מתיירות וצימרים. כך שברגע שאתם מזמינים צימר במקום, אתם בעצם תורמים להתפתחותו. אז בואו למקום כדי לנפוש וגם לתרום לקהילה.

מדוע דווקא חופשה בצימר?

כאשר אתם מתכננים חופשה, אחד הדברים הראשונים שאתם שואלים את עצמכם הוא היכן תישנו, איפה יהיה לכם מקום להניח את הראש? עומדות בפניכם כמה אפשרויות כמו לינה בשטח או בבית מלון, אבל אף אחת מהאפשרויות האלה אינה מספקת לכם את המענה האיכותי והטוב ביותר. אם אתם באמת רוצים לצאת לחופשה ולהרגיש בבית ובשיא הנוחות, צימרים בחד נס הם התשובה:

  1. אירוח איכותי.

בצימר בחד נס תמיד תמצאו אירוח על רמה. כל מי שמגיע לצימר יודע שהוא לא צריך לדאוג לשום דבר: חדרי השינה מסודרים עם מיטות נוחות ומצעים נקיים וריחניים, כלי המטבח נמצאים במקומם, פינת האוכל ערוכה עם שולחן גדול וכיסאות רבים לסועדים, סלון גדול עם ספה וטלוויזיה, ערכת המנגל מחכה בחוץ בחצר הגדולה המאובזרת בפינות ישיבה המשקיפות על נוף עוצר נשימה.

  1. הכול שייך לכם.

בצימר יש לכם את הפרטיות שאתם כה זקוקים לה בתור משפחה בנופש או זוג רומנטי שעד עכשיו לא ממש היה לו זמן לעצמו. כי בניגוד לפתרונות אירוח אחרים, אתם פשוט מקבלים את המפתחות לצימר והוא שייך לכם לאורך כל החופשה.

  1. תמיד יש מה לעשות.

בצימר בחד נס לא חסרה תעסוקה. דבר ראשון, יש לכם בריכה פרטית משלכם שבה תוכלו לשחות כאוות נפשכם, לצוף על מזרן מים או לשבת בכיסא נוח ולשתות משקה קר, או לחלופין לגשת אל שולחן הסנוקר ולערוך תחרויות. יש לכם גם אטרקציות מפנקות כמו מתחם ספא עם עיסויים בהזמנה מראש, ג'קוזי חמים ומבעבע וסאונה. מעבר לכך, הצימר הוא אטרקציה בפני עצמה. ניתם לשבת בפינת הישיבה הנוחה עם כוס של תה או קפה לבחירתכם, לדבר אחד עם השני ופשוט להסתכל על הנוף.

  1. מתאים גם למסיבות.

צימרים בחד נס מיועדים לא רק לחופשות מרגיעות, אלא גם למסיבות תוססות. ואם אתם מתכוונים לערוך מסיבה וגם לצאת לחופשה, מה טוב. בצימר יש שפע של מקום לציין כל אירוע או כל מסיבה שרק תרצו: ערב חברה רשמי לעובדים, מסיבת בת מצווה או בר מצווה צעירה ועליזה, מסיבת הפתעה לקראת יום ההולדת, מסיבת רווקים/ רווקות ועוד.

  1. צימר בשביל התמונות.

בימינו נהוג לתעד כל דבר בטלפון הסלולרי ולאחר מכן להעלות תמונות לרשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם. טוב שיש צימרים שמעניקים לכם סיבה טובה להעלות תמונות בלתי נשכחות: סלפי בבריכה פה, תמונה טובה בג'קוזי שם וכמובן תמונה משפחתית עם כל המשפחה שסועדת ארוחת ערב בצימר, כדי שאפשר יהיה לשלוח אותה לקבוצת הוואטסאפ המשפחתית.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה