המלצות

ההמלצה של שני בז׳רנו לזנזיבר

טיול לזנזיבר
נפרדנו מזנזיבר אבל אספנו המון טיפים שהיינו שמחות לקבל לפני הנסיעה, אז נעביר אותם לכם

טיסות- הכרטיסים בחברת ארקיע נקנו שלושה חודשים לפני הנסיעה וכל כרטיס עלה 750$.
מלון – מצאנו מלון בוטיק מקסים בצד המזרחי Indigo Beach Zanzibar
2000₪ ל7 לילות עם ארוחת בוקר. לא היה צורך במתאם, אולי מפצל היה מקל עלינו אבל לא נורא. היו מים חמים במקלחת בכל שעות היום, אבל למלון אין גנרטור ופעמיים במהלך השבוע לא היה חשמל באזור השעתיים.
המלון צמוד קרקע ככה שכל הזמן הולכים בחול הלבן והרך של זנזביר, יש בריכה, וויפי, חוף פרטי, אופציה לחצי פנסיון, לא יודעת בקשר לפנסיון מלא, והאוכל בחדר אוכל/מסעדה שלהם האוכל ובמחירים סבירים (בערך 20 דולר לצהריים עם בירה, 45 לערב עם בקבוק יין מעולה), אופציה לטיולים, הסעות מסאזים, ארוחות פרטיות, וצוות מקסים ומשפחתי.
החוף המזרחי מושפע מהגאות והשפל ואנחנו מאוד נהנינו לחוות את זה. בזמן השפל החול מרגיש ממש כמו חימר נראה צבוע באדום, והנשים מהכפר הצמוד (בווג׳ו, שהוא כפר דייגים) יוצאות לים לתפוס תמנונים. יש הרבה יותר שקט בחוף המזרחי, ואנחנו מאוד אהבנו לחוות ככה את זנזיבר.
אטרקציותספארי בלו עשינו עם אלמסי, קבוצה של 4 ושילמנו 40$ כל אחת. טיול מדהים! אסור לפספס אותו. אומנם יגידו לכם שהמחירים בשוק בספארי בלו זול יותר, אבל אין בו אפילו רבע מהמזכרות שיש בסטון טאון. בדיעבד, הצטערתי שקניתי מתנה שם ולא בסטון טאון. ממש מליצות לוודא את גודל הקבוצה שעולה על הסירה. ראינו סירות שהיו עם בערך 20 אנשים בזמן שאנחנו היינו 6 בסירה, ואנחנו לא חושבות שהיינו נהנות באותה צורה בקבוצה גדולה כל כך.

טרקטורונים – עשינו עם החברה האיטלקית (גרטה וניקי) Zanzibar Quad Adventure והיה מהמם! היינו עם מדריך מקסים בשם דאדי שמצליח ללמוד עברית בקצב מרשים. לא היינו לנו זמן לדאוג לקניית צעצועים לילדים לפני הטיסה אז שמחנו שהקבוצה עצרה באיזשהו סופר בדרך וקנינו ממתקים. הנסיעה לכפר וחזרה עוברת בשדות חקלאיים והמקומיים שפוגשים מקסימים.
פריזן איילנד&סטון טאון- פריזן איילנד עשינו בשביל שיובל תראה צבים  מקום יפה אבל לא הכרחי
סטון טאון יפהפיה! מזכירה קצת את יפו העתיקה, המון מרפסות שצופות לים, סמטאות קטנות עם דוכנים וחנויות שונות (כל מה שתרצו- תכשיטים, כלי בית, בגדים…). תורידו במחיר! אנחנו הורדנו בדר״כ 3-4 דולר מהמחיר ההתחלתי שנתנו לנו וכנראה שהיינו יכולות עוד, אבל באמת שהעוד דולר הזה כנראה פחות משמעותי לכם מלהם. עשינו גם קעקועי חינה על היד והרגל(עיטורי חינה כמו של המקומיות, לא קעקועי שבלונה סטייל אילת) ואותן אפשר להוריד בחצי מחיר לפחות מהממחיר ההתחלתי.

השוק בסטון טאון מדהים. היינו בדגים, ירקות ופירות ותבלינים והיה מטורף לראות את כמויות הדגים ואת האיכות.
המדריך אמר לנו שאסור לצלם את האנשים שעובדים שם, אבל החלטנו בכל זאת לבקש וחלקם הסכימו, מה שנתן לנו אחלה תמונות.
שחייה עם דולפינים – היה נורא. מליון סירות מקיפות את הדולפינים, נהיה ממש מרדף אחריהם. היינו אולי חצי שעה במים וחזרנו.
אוכל- אוקיי לפני שאני אתחיל את זה, אסביר שיובל ואני שתי בחורות שאוהבות אוכל. מאוד. אז הרשנו לעצמנו לחגוג.
רוב הזמן אכלנו במסעדה/חדר אוכל של המלון, אבל בפעמים שלא אכלנו היינו ב*א*׳דה רוק׳. הגענו בזמן השפל (17:30) ישבנו לשתייה במרפסת ונכנסו פנימה כשהאוכל היה מוכן. אכלנו שתי מנות ראשונות, שתי עיקריות (אחת מהן היא מנת הספיישל שלהם-פלטת פירות ים ענקית שמספיקה בשקט לשני אנשים), שני קינוחים שתייה קלה בקבוק יין ושילמנו 158$ בלי טיפ. ביציאה לקחנו סירה חזרה לחוף.
על מסעדת *ב*lukmaan זו מסעדה מקומית מעולה באחת הסמטאות בסטון טאון שאוכלים בה המון תיירים ומקומיים. סגנון הודי-פרסי-מרוקאי, שתי מנות מרק(שעועית ותמנון), מנת תרד ושתי צלחות ענקיות של מלא אורז (אחד זעפרן, השני צ׳ילי) עם חתיכת בשר בקר ורוטב, צ׳טאני ושני בקבוקי שתייה ב10$.

*the silk route* מסעדה הודית בסטון טאון. הגענו בערב והתבאסנו שפספסנו את השקיעה שרואים מהחלונות שלהם. אוכל הודי מעולה! שתינו ארבעה קוקטיילים, שלוש מנות ראשונות, שתי עיקריות וקינוח אחד ב65$ כולל 10% טיפ שהם מחייבים וכוללים בחשבון. השירות היה מדהים, כל פעם שהלכנו לעשן קראו לנו כשהאוכל היה מוכן ושאלו כמה פעמים אם הכל בסדר, מה שגרם לנו לפרגן עוד קצת בטיפ…
שוק הלילה של זנזיבר שמענו רק בסוף הטיול. מסתבר שהחל מהשעה 20:30 יש דוכני שף בשוק והם מכינים לכם ארוחה במקום. הבנו שזו חוויה מדהימה ושהארוחה שם זולה אבל לצערנו בסוף לא יצא לנו לאכול שם.
 נסיעות– סגרנו עם אדם, נהג ומדריך שהגענו אליו דרך הקבוצה. הוא די דפק לנו מחירים והיה קצת מעצבן בזמן שניסינו להתמקח איתו. מעבר לזה הוא היה אחלה, מצחיק ותמיד היה מגיע רבע שעה לפני. הוא גם עזר לי להתארגן.
ביום האחרון קצת הלכנו לאיבוד בסטון טאון והגענו דרך שני עובדים של איזה מלון בסטוןטאון לנהג מקסים בשם עלי. האנגלית שלו מדהימה והתפתחה בנינו שיחה לא צפויה, מה גם שהמונית שלו חדשה ועם מזגן ככה שזה נתן לנו סיום טוב ליום ארוך.
ברים בצפון: נסענו יום אחד לקנדווה ונונגווי. בקנדווה ישבנו בקנדווה רוקס שהיה מקום חביב עם אוכל לא משהו אבל אווירה ושייקים טובים ובנונגווי בצ׳ולוס שהיה אוכל מעולה (הם מביאים אוכל מאחת המסעדות ליד) וערסלים מושלמים שצופים לים.
הזנזיברים ושבט המסאי: אנשים מדהימים! חמים, מאושרים, טובים וסקרנים. יצא לנו לדבר הרבה עם הצוות במלון (מסאי וזנזיברים) ועם הביץ׳ בויז המסאיים וזה היה מדהים. שבו איתם לכמה דקות, תלמדו אותם איזו מילה או שתיים חדשות בעברית, הם עפים על זה. אתם לא חייבים לקנות כלום, פשוט דברו איתם קצת, התרבות שלהם מרתקת והם מאוד מסוקרנים בנוגע לתרבויות אחרות. המסאי מאוד נוגעים! אל תבהלו, קצת כמו הישראלים (:
אם אתם מעוניינים לקנות משהו תבקשו את המחיר בשילינג ותעשו את החישוב לבד (להוריד אפסים, לחלק לחצי). הדברים שהם מוכרים בחוף יקרים ולא שווים את העבודה.
לבוש- הבאנו כפכפים בתור נעלי ים והסתדרנו איתם יופי. ממליצות לארוז רק כפכפים ונעליים סגורות אם עושים טיול טרקטורונים/סטון טאון)

תגובה אחת

לחץ כאן להוספת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  • הי, אנחנו שהינו באיזור פאג׳ה בריזורט לא זול בכלל, ולכן גם הסיורים עלו בהתאם. הכרנו בחוף בחור חמוד ביותר דובר אנגלית ואיטלקית בשם haji, הוא בא עם רכב ונהג בזמן שקבענו ולקח אותנו לסיורים באי. אני לא זוכרת מחירים רק שזה היה זול משמעותית ממחירי סיור דרך המלון, ואישית אני גם מעדיפה לשלם לתושבים שגרים שם (בעוני) ורוצים להתקדם בחיים או ללמוד באוניברסיטה.. (ולא למלון בבעלות זרה)
    חאג׳י ממש חמוד,אחראי, עומד בזמנים,דואג, אדיב, מסביר פנים וזרם איתנו ועם כל גחמותינו.. לקחנו דיל כזה שהוא עושה לנו ארוחת ערב על החוף עם מדורה ומלא פירות ים.. היה שווה יותר וזול בהרבה יותר ממסעדת ״דה רוק״. מחכה כבר לחזור למקום הקסום הזה..
    ממליצה ליצור קשר עם חאג׳י מהארץ דרך הווצאפ
    255776241876 +
    נסו ותיהנו 😉

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה