המלצות

המלצה של נטלי אלקובי קושניר

צילום: J oachim H uber
חוויה של פעם בחיים חופים מדהימים, אנשים ישרים וטובים, שרות יוצא מן הכלל ומלונות ברמה גבוה מאוד

חילקנו את הטיול שלנו בשלושה מלונות כי רצינו להנות מכמה חופים, התחלנו "בדרים אוף זנזיבר" שנמצא ב Kiwengwa צפון מזרח האי. חוף קסום, הגאות והשפל לא הורגשה למעט יום אחד וזו הייתה חוויה מדהימה. במלון לקחנו חדר דלוקס עם נוף לבריכה על בסיס הכל כלול. ממליצה על הכל כלול נותן תחושה של חופש אמיתי, את יושבת בחוף ומזמינה מה שבא לך.

מלון מדהים מכל הבחינות חדרים שרות ואוכל. גם לאוכלי כשרות אפשר להסתדר. לאחר מכן ה"הידוואי" בחוף נונגווי סוויטה עם נוף לים גם הכל כלול, מדהים מדהים מדהים מכל הבחינות ( המלון האהוב עליי) מלון גדול אוכל מעולה חוף מדהים וכו. באמת ששניהם היו נדירים. לאחר מכן גולד בקינדוואה שהיה מעולה גם הוא. טיפה פחות אהבנו אבל פשוט כי השניים האחרים היו כל כך טובים, לא אומר שהמלון לא טוב, המלון מצוין. ממליצה על שלושתם מכל הלב. יש לציין שאצלם כל ב״אקונה מטטה״ שזה בתרגום חופשי אין בעיות, משמע הם לוקחים את הזמן.

אם יש בעיה עם מזגנים או מים חמים או כל בעיה אחרת צריך לפנות ולהתעקש שיסדרו זה בכל מלון ככה ואין מה לעשות, אם תתעקשו על הדברים שמפריעים לכם תהיה לכם חוויה טובה ואם לא אז תתבאסו מדברים קטנים וחבל, מניסיון. בנוסף, לא סתם אני רואה פה פוסטים שאנשים כותבים על אותו מלון חוות דעת הפוכות מבחינת החדרים כי באמת יש חדרים ״מוצלחים יותר״ ויש פחות לכן צריך לדעת לדבר.
חשוב לציין שלפני שטסנו הייתי בטוחה שנונגווי הוא מרכז העניינים וזה לא מדויק מכיוון שאי אפשר ללכת ברגל לשום מקום, גם לפאב של הבחור הישראלי שנמצא בחוף נונגווי צריך לקחת מונית.

מעבר לזה בלילה אי אפשר ללכת ברגל כי מסוכן על החוף לדברי המקומיים.
בגדול אין הרבה מה לעשות מבחינת חיי לילה אכן יש איזה פאב אחד, יש קינדוואה "רוק ופול מון" שמתקיים באותו אזור אבל זה לא בכל יום וצריך לבדוק לפני.
אטרקציות בנזיבר במהלך היום אפשר לקחת מכל אחד מהחופים שציינתי (לא יודעת לגבי אחרים). אני אישית לא סגרתי מדריך מהארץ אלה החלטתי מראש אילו אטרקציות אני רוצה, עשיתי סקר מחירים והגעתי עם מחיר שאני מוכנה לשלם.

התמקחתי עם ביץ בויז מקומיים וקיבלנו טיולים מדהימים במחירים מעולים, וגם עזרנו לאותם מדריכים מקומיים שבהחלט זקוקים לכסף ( אם אפשר לא להתקמצן אתם על המחיר זה יעזור למדריכים מאוד )  בחוף נונגווי ממליצה מאוד על בחור בשם ג׳יימס ואחיו דויד שהיו המדריכים שלנו.

הם מסתובבים על החוף עם המלצות בעברית. בחורים מקסימים עשינו איתם שנורקלינג במנמבה, שחייה עם דולפינים ושחייה עם צבים באקווריום של נונגווי.

מבחינת חיסונים ומלרון שנידונו פה הרבה, היינו שני זוגות אני ובעלי עשינו חיסונים, לקחנו מלרון (לא היו תופעות לוואי מלבד קצת חלומות מוזרים) וגם ענדנו צמידים נגד יתושים שקנינו בלמטייל (מומלץ מאוד). הזוג השני שהיה איתנו לא עשה חיסונים, לא לקח מלרון ולא השתמש בתכשירים נגד יתושים. אז ככה שזה לשיקולכם. יש לציין שאני ובעלי היינו לפני זנזיבר שבוע באתיופיה על כן היינו חייבים לעשות את כל מה שציינתי.

מבחינת מזג האוויר ולבוש
מזג האוויר בזנזיבר  טרופי משתנה מרגע לרגע, יש ימים מעוננים יש ימים מלאי שמש ויש ימים עם טפטופים. בכל זאת חזרנו שזופים ומרוצים, קרינת השמש מאוד חזקה ושעת שיזוף שם זה כמו ארבע שעות שיזוף בארץ. מבחינת לבוש כדאי להביא לערב עליונית דקה או של במיוחד לבנות.
אין ממש מה לקנות מלבד מזכרות שרשראות תיקים על החוף. בהערכה גסה בזבזנו בסביבות 500$ לזוג . הכל תלוי בכמה אטרקציות אתם רוצים ואם לקחתם הכל כלול. בגדול אנחנו רצינו קצת אטרקציות וגם רצינו להנות מהמלון.

מבחינת ויזות, אז כן משלמים 50$ לאדם כמו שרובכם יודעים. הם מבקשים באשראי אבל כשאמרנו שאין לנו הם הסכימו במזומן.

מבחינת מוניות, כשתצאו משדה התעופה יתנפלו עליכם ויציעו מחירים מופקעים, מונית לאזור הדרים לא צריכה לעלות יותר מ 30$ ומונית מאזור נונגווי לא צריכה לעלות יותר מ 40$ להתמקח ולא להסכים לשלם יותר.

מחיר:

הטיול לזנזיבר כולל טיסות עלה בסביבות 3,700$ פלוס בערך $400 – $500 לבזבוזים כולל המוניות האטרקציות והויזות. לא לשכוח שהיינו ארבעה לילות בסוויטה שזה יקר את המחיר, וכל המלונות על בסיס הכל כלול

מאחלת לכם חופשה מדהימה!

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה