תוכן שיווקי

פספורט קארד, ביטוח נסיעות לכל יעד בעולם

פספורט קארד הוא אמנם ביטוח נסיעות לכל יעד בעולם, אבל זהו אינו היתרון היחידי שפוליסה זו מחזיקה בו. בשורות הבאות, נעבור על יתרונות ביטוח נסיעות לכל יעד ברחבי העולם באמצעות פספורט קארד – המשיכו לקרוא.

מהו ביטוח נסיעות פספורט קארד?

דמיינו לעצמכם סיטואציה שבה אדם מסוים חלילה צריך לקבל סיוע עקב אירוע חירום בחו"ל, אבל במקביל לכך, הוא צריך להתעסק עם מילוי טפסים בבית החולים, בבירוקרטיות במדינה זרה וכולי. בדיוק בנקודה הזאת ביטוח נסיעות פספורט קארד נכנס לתמונה, בעודו מציע את אופן השימוש הבא: כאשר אתם צריכים להפעיל את ביטוח הנסיעות, אתם פשוט שולפים מהכיס כרטיס מגנטי אשר דומה מאוד לכרטיס האשראי הרגיל שלכם. אותו כרטיס מגנטי מהווה כרטיס אשראי לכל דבר, רק שייעודו הוא כיסוי עלויות רפואיות בחו"ל במקרה חירום. וזהו ביטוח נסיעות פספורט קארד, כרטיס מגנטי אשר מקנה לכם את הזכויות הרפואיות שלכם בחו"ל בקלות, במהירות וללא כל טרחה.

למה בכלל לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לזנזיבר או לכל יעד אחר בעולם, אתם צריכים לקחת בחשבון שהביטוח לפעמים יכול ממש להציל חיים. מעבר לכך, ביטוחי נסיעות לחו"ל מאפשרים לכם גם לקבל חזרה חלק מהכסף כאשר מאבדים כבודה בחו"ל, מבטלים טיסות או בתי מלון ועוד. לכן, השאלה היא לא "למה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל", אלא יותר שאלה של: איזה סוג ביטוח נסיעות כדאי לעשות? והתשובה היא כזאת – ביטוח אשר תואם לאופי הטיול שלכם. לצורך העניין, אם אתם מתכננים לעשות רפטינג, סנפלינג או אפילו צניחה חופשית, חשוב לרכוש ביטוח הכולל הרחבות לפעילויות אתגריות.

כמה עולה ביטוח נסיעות לכל יעד ברחבי העולם?

מחיר ביטוח נסיעות לכל יעד ברחבי העולם משתנה בהתאם לגיל המבוטחים, סוגי הפעילויות שייקחו בהן חלק בחו"ל, מצבים רפואיים שונים שהמבוטחים אולי לוקים בהם ועוד. באופן כללי, ביטוח נסיעות לזנזיבר או לכל יעד אמור לעלות בין כמה עשרות שקלים ליום בודד בחו"ל. אם מדובר על פוליסה בסיסית שאינה כוללת הרחבות ביטוח שונות, העלויות עשויות לנוע בין טווחים ממוצעים של כ-20 – 35 ₪ ליום בכל יעד בעולם (למעט יעדים המוגדרים מסוכנים יותר מסיבות שונות). יחד עם זאת שהמחירים די אחידים בין חברות הביטוח, עדיין מומלץ לעשות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לזנזיבר ולחו"ל.

כמה השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל חוסכת?

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לכל יעד ברחבי העולם, בין אם צריכים את הביטוח לתקופה קצרה או ארוכה יותר, יכולה לחסוך לא מעט כסף. אם במקרים של משפחות אשר טסות עם ילדים, הרי שהחיסכון יכול להגיע לעשרות אחוזים. אם מדובר על אדם בודד אשר צריך ביטוח נסיעות, החיסכון עשוי להגיע לעשרות שקלים עבור תקופות ממושכות בחו"ל. לסיכומו של דבר, אל תוותרו על הזכות שלכם, בתור צרכנים חכמים, לחסוך בכיס כאשר תרכשו את הביטוח.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה