תוכן שיווקי

כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לזנזיבר

depositphotos

ביטוח נסיעות לחו"ל; נוחתים בזנזיבר! המידע, הטיפים והדגשים ברכישת ביטוח נסיעות – קראו כאן.

מתכננים טיול לאי האקזוטי זנזיבר, שנמצא בטנזניה? לפני הזמנת טיסות, אנחנו רוצים להזכיר שאמנם היעד הזה קסום ומיוחד, אבל הוא גם יכול לכלול חשיפה מסוימת לסיכונים שונים. לכן, חשוב להגן על עצמכם ועל חפציכם באמצעות ביטוח נסיעות לזנזיבר. בסופו של דבר, בין אם אתם הולכים לשם לחופשה רגועה או לחופשה מלאת הרפתקאות ואטרקציות אקסטרים למיניהן, פוליסת ביטוח יכולה לעזור לוודא שדואגים לכם במקרה חירום.

מה מכסה ביטוח נסיעות לזנזיבר?

ביטוח נסיעות יכול לסייע בכמה וכמה היבטים שונים, אך מטרתו הכללית היא מתן כיסוי למגוון של עלויות בלתי צפויות, החל מחשבונות רפואיים, דרך איבוד ביטוח כבודה וכן ביטוח עיכוב או ביטול טיסות. בשורה התחתונה, ביטוח נסיעות לזנזיבר נותן שקט נפשי תוך כדי כך שהוא מאפשר להתמקד בהנאה מהטיול, ולא בדאגות מיותרות. רגע לפני הזמנה של ביטוח נסיעות כלל   או הזמנה של כל ביטוח אחר, הנה 2 מהכיסויים המומלצים לטסים לזנזיבר:

  • הרחבת הטסה לישראל: מכיוון שזנזיבר הוא יעד אקזוטי, חשוב לרכוש הרחבה של החזרה לארץ במקרה חירום.
  • אטרקציות אתגריות: רוב מי שטסים לזנזיבר מוצאים את עצמם לוקחים חלק באטרקציות אתגריות למיניהן, גם אם זה אומר טיול בג'ונגלים או פעילויות ימיות שונות. לכן, חשוב לרכוש כיסוי המכסה את הפעילויות האלו.

כמה לשלם על ביטוח נסיעות לזנזיבר?

אם אתם שואלים כמה לשלם על ביטוח נסיעות לזנזיבר, המחירים משתנים בהתאם לאופי הטיול שלכם. באופן כללי, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לעלות בין כ-5 – 15 דולרים ליום, מה שמסתכם בעשרות שקלים בודדים לביטוח של יום אחד בחו"ל. יש לציין, טווח המחירים הזה מתייחס לפוליסות סטנדרטיות ללא הרחבות.

במקרים בהם אתם צריכים פוליסות מורחבות, או במקרים בהם אתם טסים כקבוצת אנשים, עלוות הפוליסות עשויות להגיע למאות ועד אלפי שקלים. לכן חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. עושים את זה אונליין, מה שייקח כ-3 דקות בלבד מזמנכם.

לסיכום, איפה לרכוש ביטוח נסיעות לזנזיבר?

מצד אחד,  הזמנה של ביטוח נסיעות מנורה היא אופציה נהדרת, כי אתם מזמינים את הביטוח מחברה מאוד מוכרת כמובן, גם כלל היא חברה מעולה. אבל מצד שני, ישנן בימינו סוכנויות ביטוח דיגיטליות המאפשרות להנות ממחירים מאוד אטרקטיביים. לסיכומו של דבר, את הפוליסה יש לרכוש במקום שמכסה אתכם בצורה הכי מקיפה.

אם אתם צריכים לקבל 2 – 3 הצעות מחירים שונות כדי לגבש החלטה, אל תחששו לעשות זאת ולחקור את השוק. כך תוכלו לא רק לחסוך ישירות בכיס שלכם, אלא גם לדעת שאתם בוחרים את חברת הביטוח הנכונה ביותר לצרכים שלכם. והכי חשוב, טוסו וחזרו בשלום!

 

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה