תוכן שיווקי

טסים לזנזיבר? כך תבחרו ביטוח נסיעות מתאים

ביטוח נסיעות הוא מאסט. אבל תעדוף החברה הנכונה ביותר לנסיעה הבאה חשובה עוד יותר • כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לחופשה בזנזיבר

ככל שהשנים חולפות, הביקוש של חופשות בזנזיבר בקרב הישראלים רק עולה ועולה. משהו באי המזרח-אפריקני הזה קוסם לישראלים. חבל ארץ שכאילו קוראת לישראלים "בואו". והישראלים מסתבר, מקשיבים לה ובאים בהמוניהם.

לפני הנסיעה כמובן, זוכר כל אחד לרכוש ביטוח נסיעות. אבל אם לשפוט, לא מקצים לתהליך הזה מחשבה רבה מדי. ניכר שרכישת ביטוח הנסיעות נועדה להרגיע את המצפון ותו לא. לצאת ידי חובה ולהגיד לחברים "יש לי ביטוח". 

ובכן, אם גם אתם כאלה, טעות בידכם. ביטוח הנסיעות לא יכול אף פעם להירכש על טייס אוטומטי כאילו מדובר בעוד מוצר הנמכר באמזון. לפעמים שינוי קל באחד מסעיפי הפוליסה עשוי להיות ההבדל בין חיים למוות חלילה. במקרים אחרים, פשוט חסרה לכם הידיעה שבהיעדר הרחבה מסוימת הביטוח אינו תקף.

על מנת שתוכלו להיות באמת רגועים בחופשה שלכם בזנזיבר, חשוב מאוד לרכוש את ביטוח הנסיעות לחו"ל באמצעות מומחה ביטוח נסיעות ולשתף אותו בפרטי הנסיעה. הוא כבר יידע להתאים לכם את הביטוח המתאים ביותר.

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לזנזיבר לא יכול להיות כזה שמשווה אך ורק את פערי המחירים בין חברות הביטוח, מהסיבה הפשוטה שייתכן שדווקא החברה היקרה היא בסופו של דבר הזולה ביותר. וזאת מאחר ובהשוואת היקף ויכולות הכיסוי היא מציעה את התמורה הכי טובה למחיר.

ההבדלים בין חברות הביטוח באים לידי ביטוי במגוון פרמטרים. החל מתנאי והיקפי הכיסוי על הרכוש (כבודה, סמארטפון, מצלמה ועוד), דרך גמישות ההרחבות הביטוחיות שאנו זקוקים להן (חופשה בהריון, ספורט אתגרי ועוד) ועד לפרטים המבדילים בין חיים למוות חלילה (רופאים בהסדר, טיסות חילוץ קרובות ועוד).

מומחה ביטוח נסיעות שעוסק בתחום זה במשרה מלאה יידע להשוות עבורכם את כל הפרטים הללו, ופרטים חשובים נוספים, ולאתר עבורכם את ביטוח הנסיעות המשתלם באמת לזנזיבר.

בשביל לטוס ברוגע לחופשה בזנזיבר אי אפשר להתבסס רק על פקיד מכירות כזה או אחר, או על תחושות בטן ברכישה עצמאית אונליין. חייבים מומחה ביטוח נסיעות לזנזיבר. ואת מומחה ביטוח הנסיעות לזנזיבר תמצאו ב'הירשוביץ פתרונות'.

 

ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות'

עם וותק של עשרות שנים ומעגל לקוחות שממצבים אותה בדירוגי ה"טופ" של חברות הביטוח המובילות, סוכנות הביטוח 'הירשוביץ פתרונות' נחשבת כיום למובילת שוק ביטוחי הנסיעות ומציעה שירות ייחודי המוגש ללא עלות על ידי מומחים לביטוח נסיעות לזנזיבר.

שירות ייחודי זה נובע מההכרה בכך שביטוח נסיעות הוא לא עוד וי בצ'ק ליסט לפני החופשה בזנזיבר, אלא משימה מורכבת הדורשת ליווי של איש מקצוע ייעודי.

לאחרונה אף הודיעה 'הירשוביץ פתרונות' על הסדרים מיוחדים שהשיגה לטובת הנוסעים לחו"ל, כאשר לראשונה יתאפשר לרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות 'הירשוביץ פתרונות' לקבל פוליסה מלאה גם במקרים הדורשים תהליך חיתום מיוחד.

ההסדר החדש מיטיב במיוחד עם נוסעים מבוגרים, חולים כרוניים ומושתלי איברים, כאשר לראשונה באפשרותם להשיג ביטוח נסיעות במסלול מהיר וקל – ואפילו להנות ב"הטבת חיתום" משמעותית שחוסכת להם חלק לא מבוטל ממחיר ביטוח הנסיעות לחו"ל.

באתר האינטרנט של 'הירשוביץ פתרונות' תוכלו למצוא מדריכים רבים לטסים לחו"ל, ובכלל זה גם מדריך בנושא ביטוח נסיעות לזנזיבר.

ובמשפט אחד: לא טסים לזנזיבר לפני שרוכשים ביטוח נסיעות ב'הירשוביץ פתרונות'.

טיסות זולות לזנזיבר

המפתח לחופשה זולה בזנזיבר מתחילה, כמו תמיד, בהשוואת מחירים.

 

כיום ניתן למצוא ברשת לא מעט מערכות השוואת מחירי חופשה בזנזיבר, כאשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות.

 

מערכת השוואת המחירים האהובה עלינו היא זו שמציע אתר "קליק אנד פליי" מדובר במערכת השוואת המחירים הגדולה ביותר, אשר משווה בין מעל 1,000 חברות תעופה ברחבי העולם ומאפשרת לסנן ולמיין את תוצאות החיפוש בהתאם לפרמטרים רבים.

 

מנוע השוואת טיסות לזנזיבר של "קליק אנד פליי" מאפשר לאתר בנוסף לטיסות זולות, גם מקומות לינה במחירים מצחיקים. האתר מציע גם חלונית לאיתור השכרת רכב בזנזיבר במחיר שובר שוק ועוד מערכות השוואה. קליק אחד וגם החופשה שלך עולה הרבה פחות.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה