תוכן שיווקי

טיסות לזנזיבר במחיר משתלם

freepik

עונת התיירות לזנזיבר בעיצומה וזה בדיוק הזמן לתכנן את החופשה או להתחיל לחשוב על ביקור ביעד האקזוטי הזה בעונה הבאה. אז אם עדיין לא רכשת כרטיס טיסה, יש לנו כמה הצעות שיכולות לסייע לך להזמין טיסות לזנזיבר במחיר משתלם במיוחד.

הזמנה מוקדמת של טיסות לזנזיבר

האקלים הטרופי בזנזיבר תוחם את עונת התיירות עבור המבקרים בה. זה יכול להקל משמעותית על תכנון טיסות לזנזיבר מבעוד מועד. כך, ניתן לקחת בחשבון את החודשים בהם התקופה היבשה באי מאפשרת לנו למצות את שלל האטרקציות ואת המיטב מהחופים הלבנים והיפים שלה. הזמנה מראש של כרטיסי טיסה ליעד שכזה מחוץ לעונת התיירות יכולה להוזיל את מחיר הטיסה.

אבל לא להזמין יותר מדי מוקדם

בטיפ הקודם נגענו באפשרות להזמנה מוקדמת אך חשוב לזכור כי הזמנה מוקדמת מדי לא בהכרח תשנה את מחיר הטיסה. לא בהכרח מדובר בכלל אצבע, אך מומלץ לבחון במנועי החיפוש או בשיחה מול נציג את כלל האופציות ולא להניח מראש כי הזמנה של שנה מראש היא בהכרח הזמנה משתלמת יותר.

טיסות ברגע האחרון

הצד השני של המטבע הוא הזמנה של טיסה בדקה ה-90. לעיתים ניתן למצוא טיסות זולות יותר אם מחכים לרגע האחרון. אולם, טיסות לזנזיבר הן טיסות מבוקשות במיוחד בעונת התיירות, אז לא בטוח שהיינו בונים על מקום פנוי במקרה הספציפי הזה.

גמישות בלוח הזמנים

אם מתאפשרת לנו גמישות מסוימת בהזמנת ימי הטיסה, מומלץ לציין זאת מול הנציג או לבחור באפשרות הזו במנוע החיפוש הרלוונטי. כך, נפתח אופציות נוספות לטיסות ישירות או טיסות קונקשן בימים פופולריים פחות לטיסות ונוכל לבצע השוואת מחירים יעילה יותר.

הזמנת חבילת נופש

כאשר נזמין טיסות לזנזיבר, תמיד קיימת האופציה להזמין גם חבילת נופש הכוללת טיסה הלוך-חזור, לינה בריזורט מפנק, העברות משדה התעופה למלון ועוד. במקרים רבים נבחין כי חבילות נופש משתלמות יותר מאשר הזמנה של כל אלמנט בחופשה בנפרד. מומלץ לבחון את חבילות הנופש המוצעות באתרים או דרך סוכני הנסיעות המתמחים בטיסות לזנזיבר, ועל הדרך לקבל כמה המלצות לבילוי באטרקציות המובילות במקום.

טיסות קונקשן

מחוץ למסגרת עונת התיירות באי, ניתן להזמין טיסה לזנזיבר, אך ברוב המקרים זו תהיה טיסת קונקשן עם עצירת ביניים אחת לפחות. טיסות קונקשן נחשבות זולות יותר ועוברות לרוב דרך טנזניה. ניתן להזמין טיסה כזו ולהוזיל את מחיר הטיסה ואף להרוויח יעד מרתק נוסף לחופשה. לצד זה, אין ספק כי טיסות ישירות במהלך עונת התיירות משתלמות במיוחד כאשר הנחיתה ישירות בזנזיבר, כך נרוויח זמן רב יותר על האי הקסום.

לארוז נכון

אלמנט נוסף המשפיע על מחיר הטיסה הוא המטען אותו אנו נושאים עמנו במהלך הטיסה. ויתור על מזוודה שנשלחת יכול להוזיל את מחיר הכרטיס. ניתן כמובן לבחון אופציה של טיסה מישראל לזנזיבר ללא מטען ולהוסיף תשלום רק בחזור אם נזדקק לשליחת חבילה או מזוודה בדרך חזרה.

אם אנו מתכננים בכל מקרה לשלוח מזוודה בשני הכיוונים, מומלץ לציין זאת מראש במעמד רכישת הכרטיס ולא לחכות לעדכון מאוחר. שינוי פרטי טיסה, הוספת מטען וכדומה לאחר הזמנת הטיסה, יהיו לרוב בתוספת תשלום גבוה יותר.

טיסות משתלמת מאפשרת לך לחוות כמה שיותר

אם נניח בצד את המחיר הזול ביותר עבור טיסות לזנזיבר, אנו ממליצים לקחת בחשבון גם את החוויה. טיסה ישירה מאפשרת לנו לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר במהלך החופשה, מבלי לדאוג למעברי גבול, העברות נוספות או תחבורה ציבורית שמקשרת בין שדה תעופה המרוחק מהיעד הסופי שלנו. כאשר אנו מתכננים חופשה אנו מבינים מהר מאוד שראש שקט וביטחון הם אלו שהופכים חופשה למשתלמת ומהנה במיוחד. לכן, רגע לפני שעושים קיצוצים, מאריכים את הטיסות ועוד – אנו ממליצים לקחת גם את זה בחשבון.

להזמין את החופשה המשתלמת ביותר

כדי שנוכל להגדיר טיסה כמשתלמת, יש להתחשב במספר קריטריונים: מחיר, חוויה, גמישות וראש שקט. כל אדם מגדיר עבור עצמו את סדר העדיפויות עבור חופשת החלומות שלו. כדי לוודא שאנו עומדים ביעדים שלנו עבור החופשה בכל היבט, מומלץ ליצור קשר עם נציגי חברת הנסיעות עבור התייעצות והרכבת החבילה המשתלמת ביותר. זה בדיוק מה שעושים בנהורה טורס עבור כל לקוח ולקוח. מקביעת הטיסה המשתלמת ביותר ומציאת הריזורט המפנק ועד הסידורים הקטנים שיעזרו לך לפתוח את החופשה בראש שקט, במחיר משתלם ובמקסימום הנאה.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה