תוכן שיווקי

טיפים לרכישת ביטוח נסיעות אונליין: מה כדאי לבדוק – וממה להיזהר?

בעידן שבו אפשר להצטרף לביטוח נסיעות בלחיצת כפתור, הקפדה על מספר כללים תאפשר לכם לקבל את ההגנה הוטבה ביותר ולמנוע הפתעות לא נעימות ברגע האמת.

הקורונה שנכנסה בסערה לחיינו, השפיעה על כל תחומי החיים. לפעמים גם לטובה… אחת ההשפעות החיובית היא הגידול החד בצריכת שירותים דיגיטליים, בין היתר בעקבות הצורך לשמור על ריחוק החברתי. בשיא המשבר תעבורת הרשת בארץ ובעולם עלתה בכ- 70%, בעקבות השימוש האינטנסיבי ברשת לביצוע מגוון רחב של פעולות: מחיפוש מידע וביצוע קניות אונליין – ועד הגשת תביעות מקוונות לדמי אבטלה.

גם לאחר שהחיסונים נכנסו לחיינו והעולם החל לחזור לשגרה, נראה שהאפקט הדיגיטלי כאן כדי להישאר – עם היצע הולך וגדל של פעולות שאפשר לבצע בלחיצת כפתור. אחת מהן היא רכישת ביטוח נסיעות אונליין, בלי לקום מהכיסא ובלי להמתין על הקו לנציג.

הצטרפות לביטוח נסיעות לחול אונליין היא החלק הקל, שנמצא במרחק מספר הקלקות. השאלה היא איך בוחרים את הביטוח שיתאים לצרכים הייחודיים שלכם? גם את הבחירה אפשר לעשות אונליין, באמצעות מספר כללי אצבע מרכזיים.

 

 כלל ראשון: להיזהר מלכודת המחיר הנמוך

נתחיל בשורה התחתונה: מחירו של ביטוח נסיעות לחול משתנה בהתאם למגוון פרמטרים, שבהם יעד הנסיעה, משך הנסיעה, תוספות רלוונטיות, מצב רפואי קיים ועוד. בהמשך נרחיב על הפרמטרים השונים המשפיעים על מחיר הביטוח, אך כבר עכשיו חשוב להגיד: בעת בחירת ביטוח הנסיעות חשוב לבדוק לא רק את המחיר, אלא בעיקר את התמורה שהוא מעניק. ביטוח מוגבל בהיקפו שיחסוך עכשיו כמה עשרות שקלים (או יותר), עלול לאלץ אתכם להוציא מהכיס סכומי כסף משמעותיים כאשר תזדקקו לסיוע רפואי בחו"ל.

בנוסף, הפעלת חלק מביטוחי הנסיעות לצורך כיסוי הוצאות רפואיות כרוכה בתשלום השתתפות עצמית, שיכולה להגיע ל- $50 דולר בכל פעם. זאת לעומת ביטוח הפניקס smart travel שמכסה הוצאות רפואיות, ללא כל השתתפות עצמית מצדכם.

 

 כלל שני: לשבור את התקרה

במידה שיתעורר צורך רפואי כלשהו הרחק מהבית, נרצה לקבל את הטיפול הטוב ביותר, בלי שהכסף יהווה שיקול. הבעיה מתחילה כאשר ביטוחי נסיעות רבים מגבילים את מימון הסיוע הרפואי לתקרה קבועה מראש. במבט ראשון התקרה יכולה להיראות גבוהה, אך במקרה של חלילה אשפוז ממושך, טיפולים מורכבים וניתוחים, התקרה עלולה שלא להספיק. כתוצאה מכך, לאחר ההגעה לתקרה, נאלץ לממן את הטיפול הרפואי בעצמנו ולשקוע בדאגות כלכליות, במקום להתמקד בדבר החשוב ביותר: בהחלמה שלנו או של היקרים לנו.

לבריאות שלכם אין מחיר – אז למה להסתפק בביטוח נסיעות שמגביל את הסיוע הרפואי עד תקרה מסוימת? מתוך הבנה זו, ביטוח הפניקס smart travel כולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא הגבלות סכום.

 

 כלל שלישי: להתייחס בכובד ראש לשאלון הרפואי

ההצטרפות אונליין לביטוח נסיעות לחו"ל כוללת מילוי שאלון בריאות, שמתייחס בין היתר למצב הרפואי, למחלות קיימות, לנטילת תרופות באופן קבוע ועוד. את השאלון חשוב למלא בלי להחסיר אף פרט, כדי לאפשר לחברת הביטוח לקבל מידע כמה שיותר מקיף על מצבכם הרפואי. המידע שיתקבל עשוי להשפיע על מחיר הביטוח, על תנאיו ועל השאלה האם חובה לרכוש הרחבה למצב רפואי קיים לצורך קבלת כיסוי ביטוחי.

מבוטח שלא מדווח על מצב רפואי קיים כמו מחלה קיימת ויסבול במהלך הנסיעה לחו"ל מסיבוכים שלה, עלול לגלות בעת הפעלת הביטוח שהכיסוי הקיים אינו תקף. לכן חשוב להקדיש תשומת לב מרבית לשאלון הרפואי, לאפשר לחברת הביטוח לקבל תמונת מצב מלאה – ולהעניק לכם שקט נפשי מתוך ידיעה שבמידה שאתם או בני המשפחה תזדקקו לסיוע רפואי, תהיו מכוסים.

 

 כלל רביעי: להיערך ל"הוצאות קורונה"

למרות שהחיים חזרו למסלולם, הקורונה עדיין כאן והיא עלולה להשפיע על הנסיעה לחו"ל. הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחול אמנם אמור לכסות הוצאות רפואיות הקשורות להידבקות בקורונה, כולל עלות הבדיקות והאשפוז. אך הקורונה עלולה להוביל להוצאות שלא קשורות לטיפול הרפואי עצמו: מה קורה למשל כאשר צריך לבטל או לדחות את הנסיעה בעקבות הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד? חברות התעופה או בתי המלון לא תמיד מחויבים להחזיר לכם כסף במקרה של ביטול החופשה, גם אם הביטול נובע מתחלואת קורונה. היכולת לקבל החזר מכל סוג תלויה במדיניות הביטולים של גופים אלו. בנוסף, מי מכסה את ההוצאות בעקבות הארכת השהייה בחו"ל, במקרה של הידבקות או בידוד?

ללא כיסוי ייעודי, תאלצו לשלם מכיסכם את ההוצאות האלו במלואן. הרחבת קורונה נועדה לסייע לכם בדיוק במקרים מסוג זה: כמו הרובד הבסיסי של ביטוח הנסיעות, כך היקף הרחבת הקורונה משתנה מחברה לחברה, וחשוב לבדוק את תכולתו. כך למשל הרחבת "מגן קורונה" של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כוללת החזר של עד $100 ללילה לכיסוי הוצאות במקרה שנכנסתם לבידוד – ללא מגבלת לילות (עבור השהייה הנוספת מעבר לתקופה המקורית). זאת לעומת הרחבות קורונה אחרות, שבמקרים רבים כוללות תקרת כיסוי.

ואם בתוספות עסקינן, לצד הרחבת קורונה ישנן הרחבות נוספות שחשוב לשקול, בהתאם לצרכים שלכם: ביטוח כבודה, ביטוח חפצים יקרים דוגמת מחשב נייד או סמארטפון, הרחבה לספורט אתגרי, הרחבה לספורט חורף ועוד.

 

H2: כלל חמישי: לקחת את הדיגיטל צעד אחד קדימה

אם כבר מזמינים ביטוח נסיעות לחול בלחיצת כפתור ונהנים מיתרונות העולם הדיגיטלי, למה שלא תיהנו מיתרונותיו גם במהלך הנסיעה לחו"ל? במקום להרים טלפונים ולשקוע בחיפושים כשעולה צורך רפואי בחו"ל, אפשר פשוט להצטרף לביטוח נסיעות הכולל אפליקציה ייעודית. אפליקציה שתאפשר לכם לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור ולחסוך זמן יקר.

מתוך מטרה זו ביטוח הפניקס smart travel כולל אפליקציה חדשנית, בעזרתה הסיוע הרפואי נמצא במרחק נגיעה. בעזרת האפליקציה אפשר לחפש רופאים באזורכם – והרבה מעבר: אפליקציית smart travel היא היחידה שמאפשרת לא רק לחפש רופא, אלא לקבוע תור אונליין. בנוסף, אפשר לבחור את צורת המפגש עם הרופא: לקבוע תור למרפאה, לקבוע פגישת ווידאו ובחלק מהמקרים להזמין רופא עד אליכם.

קבעתם תור דרך האפליקציה? הפניקס כבר תשלם לרופא עבורכם, בלי להגיש מסמכים ובלי לחכות להחזרים. השירות באפליקציה ניתן ע"י חברת Air Doctor.

הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל אונליין יכולה לחסוך לכם זמן יקר. המלצה שלנו: נצלו את הזמן שהתפנה כדי להבין מה הביטוח כולל – ולהצטרף לכיסוי שיעניק לכם את ההגנה הטובה ביותר הרחק מהבית.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה