המלצות

המלצה של שירן ענבר לנזיבר

Recommendations for a trip to Zanzibar
טיול לשבוע חלומי בזנזיבר במלון מילה

חזרנו משבוע מדהים בזנזיבר וכמו שהאתר הזו תרמה לנו מאוד אשמח לתרום גם המלצה לטיול בנזיזבר לאחרים:)  אז שהינו במלון מליה – מלון מהמם היינו בחדר רגיל והוא היה מרווח מאוד,אחלה מיטה(חוץ מהכריות שאיתן כן הייתה לי בעיה),אחלה נוף לחצר וגם לים ולמזלנו גם קרוב מאוד לכניסה של המלון כך שלא היינו צריכים ללכת הרבה כי המלון באמת ענקי.

השקעים בחדר בצידי המיטה תואמים לשקעים שבישראל ויש 2 בכל צד כך שזה הספיק לנו ומניחה שגם ליתר. אוכל-בכל ערב מדינה אחרת בחלק מהמדינות לא היה להיט אבל ברוב היה אוכל מצוין. ארוחת הבוקר דיי סטנדרטית אין הרבה שינויים בכל יום. אחת שלא אוכלת כל דבר היה המון מבחר במהלך כל היום של סלטים ואוכל צמחוני מאוד טעים כך שזה היה מעולה. במלון יש את המסעדה הרגילה שבה מוגשות ארוחות בוקר ערב צהריים,הגאבי ביץ' שהייתה מצוינת למנות כמו המבורגר ופיצה,והג'טי שבערב מגישה טאפסים לא מלהיבים במיוחד אבל את הקינוח בננה שלהם לא לפספס!!


במלון ההרגשה היא כמו של מלך,אתה מתעורר לחיוכים ולאווירה רגועה ומבחינת חווית השירות שם אני מאוד הייתי בשוק-הם מדהימים בכל צורה שהיא ובכל שעה של היום.

יתושים -מאוד הבהילו אותנו בארץ לא לקחנו מלרון בכל זאת הצטיידנו בתכשיר נגד יתושים של אוטן שעשה עבודה מצוינת,לא השתמשנו בו בכל הזמן היות ובמהלך היום כמעט ואין יתושים כלל-בלילה קצת יותר אבל גם לא טירוף. אציין כי זו עונה יבשה ולכן אין הרבה יתושים. מזג האוויר- ביומיים הראשונים שלנו היה קצת גשום אבל גם זה לשעה-שעתיים ונעלם וביתר הימים שמש כיפית.

טיולים ואטרקציות -את הספארי בלו ואת הטיול בחופים הצפוניים עשינו דרך אלמאסי עם מדריך שלו בשם שאמאן שהיה פשוט מקסים,מאוד נהננו מהספארי בלו וגם מהאוכל שהיה שם,קנינו גם קצת דברים למזכרות. את הספארי בלו החלטנו שנעשה לבד אז יצאנו בסירה לבד עם המדריך שבדיעבד לא היה בזה צורך כי בכל המקומות עוצרים עם יתר הסירות אז בשביל להיות רק על הסירה לבד לא הייתי משלמת יותר אם הייתי יודעת. על הסיור לצפון הייתי מוותרת. ספארי בלו עלה לנו 65 דולר לאדם בסירה לבד והצפון עלה לנו 25 דולר לאדם.
דגש גדול על הספארי בלו! בחזור יש שפל והסירה עוצרת כמה מטרים מהחוף וצריך ללכת ברגל-ממליצה בחום להביא סנדלים שיתפסו תרגל טוב כי קשה ללכת שם מאוד ויש קיפודי ים.
טרקטורונים-באמת לא לוותר סיור חובה כמו שכולם אומרים-מאוד נהננו ועם זאת היה לנו מאוד עצוב לראות את המצב שם. הם זקוקים לכלי כתיבה,בגדים,צעצועים ופחות הייתי הולכת על ממתקים כי זה באמת לא משהו שנשאר איתם.
עשינו סיור נוסף עם שגיא המקסים שיש לו ים של ידע בהכל שם. אז נסענו ליער ג'וזאני וראינו את עצי המהגוני ונסענו לחוות התבלינים- לנו בתור אנשים שעובדים בתחום החקלאות זה היה מאוד מהנה יכול להיות שליתר פחות.

כסף-דולרים,אין צורך להמיר כפי שנאמר כבר.
טיפים-במלון לא מבקשים טיפים אבל הבאנו בסוף לכל מי שעזר ובאמת שכולם שם מקסימים בטירוף.

טיסות-את הטיסות שלנו עשינו עם ישראייר-הטיסת הלוך הייתה מזעזעת היה עיכוב מטורף שבפועל הטיסה הייתה אמורה לצאת ב11:30 ויצאנו רק ב18:00-הגענו נורא מאוחר למלון וסתם הפסדנו יום. בחזור לא היה עיכוב בכלל שזה לפחות המזל כי בשבועות שלפני היה עיכוב בשני הצדדים. בגדול המטוס קטן מאוד וזה אומר שגם המרווח והמושבים-היה מאוד לא נוח ומבחינת אוכל חולק סנדוויץ שלטיסה של 6 שעות לטעמי זה בושה. סה"כ חווית טיסה לא נעימה במיוחד.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה