תוכן שיווקי

היעדים המומלצים לאחר טיול בזנזיזבר

טיול לנונגווי סטאר

כשהחולות הזהובים של זנזיבר נשארים מאחור, מחכה לכם פרק חדש בהרפתקה שלכם לגלות את העולם. העולם שופע ביעדים מרתקים, כאשר כל אחד מהם מציע שילוב ייחודי של תרבות, היסטוריה,ויופי טבעי.

אמנם קשה להתעלות על נופש מפנק בזנזיבר, ישנם יעדים רבים ברחבי העולם המציעים צד אחר של היופי הטבעי שיש לעולם להציע.

במאמר זה, נתעמק ביעדים הטובים ביותר לבקר בהם לאחר הטיול שלכם בזנזיבר, לכל יעד ברשימה יש משהו אחר להציע, אם זה תרבות שונה, מזג אוויר שונה, נוף שונה וכמובן מטבח ומאכלים שונים.

פריז – עיר האהבה והאמנות

להיכנס לרחובות הרומנטיים של פריז זה כמו להיכנס לעולם חלומי שבו אמנות, תרבות והיסטוריה משתלבים בצורה חלקה. פריז מתגאה במגוון עצום של ציוני דרך עם היסטוריה שנמשכה דורות רבים. ממגדל אייפל, המציע נופים עוצרי נשימה על העיר, למוזיאון הלובר, ביתם של אלפי יצירות אמנות, כולל המונה ליזה, לכל פינה בפריז יש סיפור לספר. בנוסף לאטרקציות המפורסמות בעיר ישנם גם מספר רק של אטרקציות שילדים אוהבים בפריז מה שהופך את העיר גם ליעד מושלם למשפחות עם ילדים.

טיילו לאורך הגדות הציוריות של נהר הסיין, התפנקו בקרואסונים והמאפים המתוקים בבתי קפה מקומיים, וטבלו את עצמכם ברובע מונמרטר התוסס, שבו אמנים התאספו במשך מאות שנים. בין אם זה לחקור את קתדרלת נוטרדאם, משוטט בשכונות מקסימות כמו המארה, או שפשוט להתענג על האווירה של שוק רחוב פריזאי, העיר מבטיחה חוויה בלתי נשכחת.

ברצלונה – המקום בו האדריכלות פוגשת את הים התיכון

אם אתם משתוקקים לשינוי נוף לאחר היופי של חופי זנזיבר, ברצלונה היא בחירה מצוינת. העיר ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה ובאווירה התוססת, פנינה ספרדית זו היא בין הערים האהובות בעולם לתיירים מרחבי העולם. הסגרדה פמיליה האיקונית, שתוכננה על ידי האדריכל האגדי אנטוני גאודי, עומדת כעדות לשילוב הייחודי של יצירתיות ומסורת בברצלונה.

בעיר תוכללו לשוטט ברחובות הצרים של הרובע הגותי, להתפנק בטאפאס טעים בשווקים ההומים של העיר, ולהירגע מהשמש בהחופים היפים של העיר. השילוב של פלאים אדריכליים, עושר תרבותי, וקסם ים תיכוני הופך את ברצלונה ליעד שאין שני לו.

קיוטו – שלווה ומסורת ביפן

כיציאה מגן העדן הטרופי של זנזיבר, תוכלו לראות את יופיה השלו של קיוטו ביפן. העיר היא עדות חיה למסורות העתיקות של המדינה ולתרבות העמוקה שלה. בעיר תוכלו להתרשם מהאלגנטיות של מקדשי העץ המשומרים היטב, המוקפים בגנים מטופחים בקפידה ונופי זן שלווים.

קיוטו מציעה הצצה לעבר ההיסטורי של יפן, עם מחוזות הגיישה שלה, טקסי תה ובתי תה אותנטיים. מקדש פושימי אינארי, עם שורות אייקוניות של שערים אדומים, וחורשת באראשיאמה במבוק השלווים הם רק כמה מן המקומות הקסומים הרבים הממתינים לביקור בעיר המרוחקת.

לסיכום

לאחר המסע שלכם בחופי זנזיבר יש עולם שלם של יעדים מיוחדים ושונים מאוד אחד מהשני וכמובן שונים מזנזיבר. בין אם אתם נמשכים לאווירה הרומנטית של פריז ולא יכולים לחכות לתכנן את הטיול שלכם בפריז, או שאתם הוקסמתם על ידי פלאי האדריכלות של ברצלונה, או שמעניין אתכם המסורות השלווה של קיוטו, כל מקום מציע מארג ייחודי של חוויות וזיכרונות הממתינים לכם.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה