תוכן שיווקי

האטרקציות המומלצות ביותר בזנזיבר – מה אפשר לעשות שם?

zanzibar

זנזיבר הפך למוקד תיירות פופולרי בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות. מדובר על חבל ארץ ברפובליקה המאוחרת של טנזניה. זנזיבר הוא אי אשר לצידו נמצאים עוד איים פופולריים כמו פבמה. העיר הגדולה באי היא זנזיבר סיטי, האי מלא תיירים ונקרא על שם "אי התבלינים".

זנזיבר הייתה מרכז לסחר בעבדים, ונוהלה על ידי מוסלמים. היום אנחנו נוכל למצוא אטרקציות מופלאות בזנזיבר שאינן קשורות לעברה, ומנגד נוכל למצוא שרידים של האופן בו פעלו בעבר בני הממלכה בזנזיבר.

 4 אטרקציות שאסור לפספס בזנזיבר

יער הקופים – למרות שזאת הדעה הרווחת, זנזיבר הוא לא רק יעד עם חופים מדהימים, אם נצלול מעט פנימה נוכל לגלות אטרקציות נוספות ולא פחות מרהיבות. אחת האטרקציות הנפוצות נמצאת ביער הקופים. האי מאפשר לנו להגיע ליעד מרתק מבחינת בעלי חיים, צמחייה ודברים נוספים. בשמורת הטבע ג'וזאני אנחנו נגיע ליער מרתק שנמצא סמוך לחוב במרכז העיר. בפארק אפשר למצוא מגוון רחב של בעלי חיים, עצי יער וקופי קולומבוס האדום – זן של קופי יערות הגשם שנמצא בסכנת הכחדה. בפארק נמצא גם זנים אחרים: קופי גלגו, קופי סיקס וזנים של ציפורים, פרפרים ואפילו שפני סלע.

אי האסירים – זנזיבר מוכר בתור אי של חופש, שלווה, אבל עברו של המקום לא היה חופשי כפי שהוא עכשיו. אי האסירים שייך לתקופה קדומה, בה היה מרכז כליאה לאסירים. במקום היום ניתן למצוא שאריות מן העבר, אך גם צבי ענק שמהווים אטרקציה מעולה למשפחות.

צלילה עם דולפינים – לפני שאתם אומרים "אפשר לעשות את זה גם באילת", חשוב להבין את ההבדלים בין צלילה בזנזיבר ובין צלילה באילת. צלילה עם דולפינים בזנזיבר מאפשרת לנו לצלול ולשחות סמוך לדולפינים ידידותיים שכבר התרגלו לבני אדם במקום. הים של זנזיבר שקוף, צלול ומאפשר לנו לשוט בסירה על לאיתור קבוצת דולפינים. הצלילה יכולה להיות עם שנורקל, או קפיצה למים.

ארמון מטוני – ארמון מטוני היא אטרקציה שלא רבים מכירים, אבל אנחנו לא היינו ממליצים לכם לפספס אותה. הארמון נבנה בשנת 1828 ועד היום נותרו שרידי ארמון הכוללים את החדרים המקוריים בהם רחצו בעלי הממלכה ובראשם השייח סלאח. בארמון אפשר לראות איך ניהלו את אורח חייהם הסולטנים, פריטים היסטוריים, מיטות אפריון, שטיחים פרסיים ועוד לא מעט שרידים שיחסירו בכם פעימה.

למה דווקא זנזיבר?

זנזיבר הוא יעד פופולרי לירח דבש, טיולי משפחות ואפילו טיול אחרי צבא. זנזיבר כוללת בתוכה לא רק אתרים היסטוריים, אלא אוכל טוב, יעדים ימיים ועוד אינספור אטרקציות – בגלל זה הטיולים לזנזיבר לרוב יהיו החל משבוע ומעלה.

תוכלו למצוא מידע מורחב על זנזיבר ועל עוד מגוון יעדים מושלמים לתיירות בחו"ל באתר התיירות http://www.metailimbaolam.com שמסקר באופן קבוע על כל היעדים הפופולריים ברחבי הגלובוס.

 

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה