תוכן שיווקי

חופשה בזנזיבר, הפעילויות הנפוצות לצד הסיכונים שניתן לבטח

כשאנחנו חושבים על חופשה מושלמת, התמונה שאנחנו מציירים לעצמנו בראש, הם חופים עם חול מבריק, ים בצבע טורקיז, אוכל טעים, טבע, מוזיקה טובה, אווירה משוחררת ונעימה שמעלימה מאיתנו את שגרת החיים הלחוצה והדחוסה.

יש לא מעט מקומות שמציעים לנו את זה, אפשרות ליהנות מחופשה מושלמת. אחד המקומות האלה היא זנזיבר. ישראלים רבים גילו אותה בשנות התשעים וביתר שאת בעשור הראשון של שנות האלפיים, ומאז התיירים הישראלים אשר טסים ונופשים במדינה עלה באופן דרמטי.

במאמר זה נציג בפניכם מספר נקודות שיכולות לעזור לכם כיצד לתכנן חופשה בזנזיבר, מה בדיוק אתם יכולים לעשות שם, איך תוכלו ליהנות מחופשה בטוחה ומה תוכלו לעשות אם חס וחלילה קורה לכם משהו, כיצד תוכלו לשלם הוצאות טיפול מבלי שזה יצא מהכיס שלכם.

מעט על זנזיבר

למרות מה שהרבה מאוד אנשים נוטים לחשוב, זנזיבר היא לא ארץ עצמאית אלא חבל ארץ השייכת לרפובליקה של טנזניה. היא ממוקמת במזרח אפריקה וכוללת את איי זנזיבר ופמבה. האיים נמצאים מרחק חמישים קילומטר בערך מטנזניה עצמה. העיר הגדולה היא זנזיבר סיטי והבירה של חבל ארץ זה, היא סטון טאון.

הזמן הטוב ביותר לטוס לזנזיבר ולטייל במדינה הוא בחודשי יוני-יולי או בחודשי ספטמבר-אוקטובר. בחודשים אלו מזג האוויר הוא נעים. אפשר להגיע אל המדינה גם בינואר או פברואר, אך יש לקחת בחשבון שאז הטמפרטורות עולות ועלול להיות חם.

בשביל להגיע לזנזיבר, ניתן לרכוש כרטיס טיסה ישירה, וכן אפשר למצוא טיסות דרך טנזניה או דרך יעדים אחרים באפריקה. ישנן שורה של חברות, ישראליות ואחרות, אשר מציעות טיסות על בסיס שבועי.

רבים אינם יודעים שבמסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות ניתן לכלול גם את כרטיס הטיסה במקרה של ביטול מסיבה רפואית של הנוסע או של בן משפחתו מדרגה ראשונה. הקפידו לברר לגבי כיסוי ביטוחי חשוב זה.

מה אפשר לעשות בזנזיבר ואיפה ניתן לטייל

לפני שנסביר איפה נכון ומשתלם לטייל, נסביר בקצרה מה אפשר לעשות באיים. מלבד נופש בטן-גב ומנוחה, אזי שהאיים מציעים הרבה מאוד אטרקציות ייחודיות שניתן ליהנות מהן.

בין האטרקציות שאפשר למצוא בזנזיבר ישנם שמורות טבע, אתרי צלילה, ספורט ימי, שדות תבלינים, שמורות עם קופים מסוגים שונים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, מסלולי הליכה ועוד שורה ארוכה של אטרקציות ייחודיות. מעבר לכך, הרי שבמקום אפשר למצוא כפרי נופש ובתי מלון מפוארים בהם ניתן ללון וליהנות ממה שהם מציעים.

3 מקומות בהם משתלם לבקר בזנזיבר:

סטון טאון – בירתה הקדומה ומי שנחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק'"ו. זו הנקודה בה התרבות הערבית והאפריקאית וכן תרבויות אחרות נפגשות. מדובר על עיר עם סמטאות צרים ומפותלים, המזכירים מבוך. יש כאן הרבה חנויות עם עבודות יד, בגדים, מסעדות ובתי קפה.

האי צ'נגו – מדובר על אחד המקומות היפים באיים. לכאן היו נשלחים עבדים וחולים, וכיום מדובר על אתר מאוד מרשים עם צבי ענק ואלמוגים. משמש כאתר צלילה.

ג'וזאני – שמורת טבע עם מגוון קופים ייחודים, כולל כאלה שעמדו בעבר תחת סכנת הכחדה. המקום מושך אליו תיירים רבים מכל העולם.

שימו לב שבמידה ואתם לוקחים עמכם ציוד יקר ערך כגון מצלמה, טלפון נייד, לפטופ וכד', חשוב שתשקלו לבטח אותם בביטוח יעודי בפני גניבה (כחלק מההרחבות לביטוח הנסיעות)

איך נוסעים לזנזיבר בראש שקט

לפני שאתם יוצאים לחופשה, אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לזנזיבר. ביטוח זה יאפשר לכם לקבל החזרים כספיים על כל טיפול רפואי שתצטרכו לעבור במקרה של מחלה, פציעה, תאונה או כל דבר שעלול לקרות לכם בזמן החופשה. כך לא תצטרכו לממן בעצמכם את הטיפול. אן חס וחלילה יקרה לכם משהו, תוכלו לקבל החזר מחברת הביטוח על פי תנאי הפוליסה. כך תוכלו לנסוע ולנפוש בראש שקט.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה