תוכן שיווקי

נעים להכיר: נבחרת הכדורגל של זנזיבר

freepik

האי זנזיבר

האי זנזיבר הוא חבל ארץ במדינת טנזניה והוא חלק מ-75 איים ששוכנים באזור זה. זהו אי קטן שהיה בעבר טריטוריה עצמאית והוא התאחד עם מדינת טנזניה בשנת 1964. המטיילים בזנזיבר יוכלו להנות מנוף עוצר נשימה, חול לבן וים כחול, אבל לא רק. באי יש מלונות פאר, אתרי צלילה יפיפיים וגם כדורגל. זו אולי לא אחת מהקבוצות המוכרות בעולם, אך לקבוצה הישגים מרשימים במשחקי גביע של ארגונים מגוונים ביבשת. בכתבה הבאה אנו נדבר על קבוצת הכדורגל של זנזיבר, הישגיה עד כה ואיך גם אתם תוכלו לצפות במשחקי הקבוצה כאשר אתם מבקרים בזנזיבר.

מי היא נבחרת זנזיבר בכדורגל?

זנזיבר זהו אי במדינת טנזניה. לאי זה נבחרת כדורגל שמיוצגת על ידי נבחרת טנזניה והיא משתתפת באופן קבוע בגביע אפריקה לאומות. אתם ודאי פחות מכירים את הקבוצה או שאולי שמעתם עליה קצת פחות, כי היא אינה חברה בפיפ"א כמו הקבוצות המוכרות בעולם ולא משתתפת במונדיאל. זה לא שהקבוצה לא הייתה שייכת אף פעם לפיפ"א, בשנים 2007-2009 היא דווקא כן הייתה חברה בארגון זה.

הישגי הנבחרת בכדורגל

לקבוצת זנזיבר בכדורגל מספר זכיות במפעלי ספורט מגוונים. אחת הזכיות הייתה במפעל FIFI. מדובר על הארגון העולמי לכדורגל עצמאי, ארגון שניסה לתת אלטרנטיבה נוספת לקבוצות במקום פיפ"א. קבוצת זנזיבר זכתה בגביע FIFI במקום השני בשנת 2006 כאשר הפסידו לקבוצה של צפון קפריסין.

זכייה נוספת הייתה בגביע CECAFA בשנת 1995. CECAFA הוא למעשה מועצת הכדורגל של מזרח ומרכז אפריקה וקבוצות רבות ביבשת משתתפות במשחקים שלהם. הקבוצה של זנזיבר הגיע במפעל זה גם לשש חצאי גמר גביע.

בשנת 2006 הקבוצה לקחה מקום רביעי בגביע ELF. ארגון ELF הוא ארגון הכדורגל של קפריסין הטורקית ושם הגביע הוא גביע השוויון, החירות והאחווה. לארגון זה היה טורניר אחד בשנת 2006 והוא מאגד בתוכו קבוצות שלא התקבלו לפיפ"א.

לגביע אפריקה לאומות הקבוצה לא הצליחה להגיע אף פעם.

היכן קבוצת זנזיבר משחקת?

אם אתם נמצאים בזנזיבר, נצלו את הזמן גם לנסוע לטנזניה ולהנות ממשחק כדורגל באצטדיון של המדינה. שם תוכלו לראות גם את קבוצת זנזיבר משחקת. זהו יעד מומלץ מאוד ואף מיוחד, כי לא מדובר בקבוצה שכולם מכירים ויש לכם הזדמנות לראות כדורגל במיטבו מקבוצה שעדיין לא צפיתם במשחקים שלה. כרטיסים למשחקי הנבחרת ניתן לקנות דרך חברת ספורטיבי שמוכרת כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל וכן חבילות ספורט.

לסיכום, אם אתם בזנזיבר, זה הזמן להגיע למשחק של נבחרת זנזיבר בכדורגל ולהנות.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה