תוכן שיווקי

משאירים את הדאגות בצד: מה הוא שירות חניה בנתב"ג?

freepik

אין ספק שאחד מן הרגעים הטובים בשנה הוא הרגע שאתם עוזבים את הכל ונוסעים אל נמל התעופה בן גוריון. אך יחד עם זאת טרם הגעתכם לנתב"ג יש לא מעט נושאים בהם תצטרכו לטפל – חנייה לרכב הוא אחד מהם. כיום אנחנו רואים עליה במודעות בקרב משקי בית רבים אשר בוחרים לחנות בחניון ייעודי בנתב"ג – חניון זה בעל יתרונות רבים הן מבחינת נוחות והן מבחינת אבטחה. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם סדר.

מערכת הזמנת חניון און-ליין

תכנון הטיול שלנו טומן בחובו לא מעט רגעים מאתגרים, אין סיבה שהזמנת חניון תהיה מאתגרת גם היא. כיום אנחנו יכולים באמצעות מערכת מקוונת וידידותית למשתמש להזמין את מקום החנייה המועדף עלינו בחניון ייעודי בנתב"ג ובכך להתחיל את הטיול ברגל ימין. כל מה שעלינו לעשות הוא רק להזין את תאריך הנסיעה שלנו ולהיחשף אל מגוון רחב של אפשרויות חניה שונות. לאחר אישור ההזמנה אנחנו נקבל מייל המפרט את כל המידע הרלוונטי על החנייה שבחרנו – כמו כן ניתן לשנות ו/או לבטל בהתאמה בהתאם לשינויים בתוכנית הנסיעה מה שהופך את ממשק ההזמנות לאמין, נוח וחוסך משאבים וזמן רב.

דייל מחכה לכם בטרמינל טיסות יוצאות

אנו מאמינים שנוחות זה הדבר החשוב ביותר, אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מסתובב שעות בקריית שדה התעופה וחושב איך להגיע אל דלפקי הצ'ק אין כמה שיותר מהר. דייל יחכה לכם בטרמינל טיסות יוצאות לאיסוף הרכב וידאג להחנות את הרכב שלכם במקום בו רציתם. כמו כן, כאשר תחזרו לארץ אותו נהג יפגוש אתכם בטרמינל טיסות נכנסות – כך שלא תצטרכו להיסחב עם המזוודה ו/או לאחר טיסה ארוכה לשם הגעה אל הרכב שלכם.

חנייה ללא מגבלת זמן

אין זה משנה אם אתם טסים לגיחה קצרה בסופ"ש או שמא לטיסה מעט ארוכה יותר, דרך שירותי חניון בנתב"ג תוכלו לחנות ללא מגבלת זמן ובכל זמן בשבוע – כך שאינכם צריכים לתכנן יותר מדי, כל מה שעליכם לעשות הוא רק להזמין את מקום החנייה שלכם ולהיות רגועים מאחר והרכב יחכה לכם בהישג יד כשתגיעו לארץ.

מחירים נוחים ומותאמים אישית לצרכים שלכם

דרך שירותי חנייה בנתב"ג אנחנו יכולים ליהנות ממחירי חנייה נוחים תוך כדי התאמה לצרכים שלנו, כך כל אדם יכול להחנות את הרכב שלו תוך כדי שהוא יודע שהוא עשה את הבחירה הפיננסית החכמה והיעילה ביותר עבורו. אין זה משנה מה משך הטיול שלכם – ניתן למצוא אין ספור אפשרויות ידידותיות לתקציב העונות על כל הצרכים שלכם. חנייה בנתב"ג נותנת לכם את האפשרות ליהנות מאיכות, בטיחות וקרבה לטרמינל באותה נשימה – מה שמוריד את מפלס הלחץ לקראת הטיסה המיוחלת.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בשירותי חנייה בנתב"ג

כיום אנו רואים לא מעט נותני שירות וחברות המציגות את עצמן כנותנות שירותי חנייה בנתב"ג, כתוצאה מכך מדי יום אנחנו פוגשים מאות מטיילים אשר תוהים איך יוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר עבורם. אנחנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בשירותי חנייה בנתב"ג, חברה זו צריכה להיות בעלת ותק, ניסיון ומוניטין בתחום. כמו כן לספק עבורכם מעטפת מלאה. בדקו שהחברה שאיתה אתם עובדים מחכה לכם יחד עם דייל בטרמינל טיסות יוצאות לאיסוף הרכב ועם נחיתה הרכב יחכה לכם בדיוק במקום בו מסרתם אותו – כך לא תצטרכו להיסחב למרחקים עם מזוודות.

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה