תוכן שיווקי

מסעדות כשרות בניו יורק

Freepik

אמריקה, אמריקה

בעידן בו הטיסות הפכו לזולות יחסית וחופשה באירופה לעיתים רבות זולה יותר מחופשה בישראל ונגישה לכולם, עדיין אמריקה יבשת האפשרויות הבלתי מוגבלות ליעד החלומי שרבים מצפים לו. ואיך אפשר להגיע לאמריקה בלי לעבור בעיר שמסמלת אותה- ה"תפוח הגדול" הלא היא ניו יורק

מה נאכל?

בכל טיול לחו"ל עומדת הדילמה בפני שומרי הכשרות- מה נאכל? חלק מהתיירים מביאים עימם אוכל להכנה מהירה, כירה חשמלית, סיר ומחבת ונאנחים כי- מה לעשות לנופש בחוץ לארץ יש מחיר, אחרים סומכים על האוכל המועט הקיים ברשימות הכשרות של הרבנות המקומית. לא כך היא אמריקה. אמריקה היא גן עדן של אוכל לשומרי הכשרות, יש סימון של כשרות בסופרים ואפשר למצוא כמעט הכל כמו בארץ. לא רק הסופרים נגישים לשומרי הכשרות באמריקה אלא ניתן למצוא מגוון ענק של מסעדות כשרות לאכול בהן. והעיר עם הכי הרבה מסעדות כשרות בארצות הברית היא ללא ספק ניו יורק.

איפה אפשר למצוא מסעדות כשרות בניו יורק?

בכל רחבי העיר כמעט. בכל איזור שתטיילו בעיר תוכלו למצוא מסעדה בה תוכלו לאכול את ארוחת הצהריים או הערב שלכן.

מסעדות חלביות, בתי קפה, חומוסיות וחנויות פלאפל, מסעדות בשרים ואף מסעדות המביאות מטבחים מהעולם- מסעדות סיניות, מקסיקניות או איטלקיות. כמובן שבהתאם לרמה של המסעדה כך גם המחיר, מסעדות כשרות בניו יורק נעות בין טווח מחירים הוגנים ועד מסעדות יוקרה בהן המחיר גבוה מאוד.

יש המלצות?

לחובבי הבשר- ניתן למצוא את "מיסטר ברודווי" החביבה על הצעירים בעיר ונמצאת במרכז מנהטן את ה"ביסטרו של מייק" או את הReserve Cut שהינה מסעדת הבשרים הצרפתית הכשרה הטובה ביותר והמחירים כמובן בהתאם.

אם אתם מחפשים פיצרייה קלילה – KOSHER PIZZA BRVO  המספקת גם שירות משלוחים, ABAITA המנוהלת על ידי שפים איטלקיים או JERUSALEM CAFÉ המכין פיצות לצד תפריט חלבי מגוון.

ליד האמפייר סטייט בילדינג תוכלו למצוא את מסעדת TIBERIAS החלבית , ואילו ליד הסנטרל פארק תוכלו למצוא מסעדה עם ניחוח יהודי- 2nd Ave Deli המגישה גפילטע פיש, מרק עוף ובלינצ'סים כמיטב המסורת.

אם אתם מחפשים מקום לאכול בו בשבת תוכלו לסעוד ב TALIA'S Steakhouse and bar המציעה אוכל שבתי לאנשים המזמינים מראש לפני כניסת השבת.

ולאלו המחפשים חווית אכילה אמריקאית- בייגלים תוכלו למצוא בBagel Boss החולשת על העיר עם 15 סניפים , תפריט ענק ומגוון ומשלוחים בכל רחבי העיר. את ההמבורגרים תוכלו למצוא בדרום מרכז מנהטן במסעדת Mocha burger .ואל דאגה יש גם המבורגר לצמחונים

וזה לא הכל!

הרשימה שהוצעה לפניכם מציגה מקומות בודדים מתוך עשרות מסעדות כשרות בניו יורק. הסירו דאגה מליבכם, השאירו את כל האוכל בבית וצאו לנופש בו תוכלו להגיע ולהנות כמו כולם. ואם תעלו מידה מרוב אכילה, אל דאגה קל למצוא שם גם מקומות לשופינג ובגדים.

 

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה