בתי מלון

מלון ‪Zanzest Beach Bungalows‬‬

בית מלון שהוא המכיל חדרי בבונגל לחובבי החוף והחופשה האותנטית

מלון בנגלוס 3 כוכבים מבודד, ממוקם בחוף הדרום מזרחי של זנזיבר ב Jambiani,

55 ק"מ מעיר האבן (Stone Town ) בה נמצא שדה התעופה והנמל. כדי להגיע לכאן תוכלו לשכור רכב, לקחת מונית או לתאם מראש איסוף מטעם המלון.
מוקף במי הטורקיז הצלולים של האוקיינוס ההודי, המלון המבודד מבטיח שקט ושלווה על החוף הלבן, חוץ ממנוחה המקום מציע פעילויות כמו משחקים, שחייה, צלילת שנורקל ועוד.
מהמרפסת בבונגלו שלכם תוכלו ליהנות מנוף הים, הגנים הטרופיים וקופי קולומבוס האדום האגדיים שחיים במקום.
במלון יש 10 חדרים של בונגלו ובקתות, כמעט כולם הם חדרים עם נוף לים, כל החדרים מעוצבים בסגנון אפריקאי וכל חדר נקרא על שם חיה אפריקאית שונה, הרהיטים והמיטות בחדרים נעשו בעבודת יד מקומית, בכל החדרים יש מאוורר, כספת, כילות וספריי נגד יתושים (שניהם בתוספת תשלום), בכל חדר יש חדר אמבטיה עם מים חמים (לא מי מלח) ומרפסת פרטית עם ספה.
תוכלו ליהנות פה ממטעמי המטבח הזנזיברי לצד מיצי פירות טעימים.
זהו גן עדן שקט ורומנטי.

המסעדה במלון

במסעדת המלון תוכלו ליהנות מנופו המרהיב של האוקיאנוס ההודי, תוכלו ליהנות מהארוחה במרפסת המסעדה או בתוכה, משני המיקומים תוכלו ליהנות מהנוף הנפלא של הים, תוכלו ליהנות כאן ממנות מהמטבח האיטלקי משולבות במטבח הסוואהילי הידוע בתבליניו, מנות שמוכנות על ידי השפים המיומנים של המלון ממגוון מרכיבים טריים, תוכלו ליהנות כאן ממאכלי ים, שרימפס בחלב קוקוס, פיצה שנאפתה בתנור עץ ועוד הרבה מנות נוספות, המסעדה שמה דגש מיוחד על ניקיון וטריות המזון והמצרכים.
לצד הארוחה תוכלו ליהנות ממגוון יינות מרחבי העולם, קוקטייל טרי ועוד.

המלון מציע: Wi-Fi,שירותי כביסה,בר ומסעדה,גלישת עפיפונים (ליד המלון),צלילה (ליד המלון),חנייה , מכון יופי, שירות העברות (משדה התעופה וחזרה),

טיולים וסיורים.

חוות דעת גולשים

Place Name: מלון ‪Zanzest Beach Bungalows‬‬

Place Description: מלון בנגלוס 3 כוכבים מבודד

User Rating 4 (1 vote)
Sending

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה