בתי מלון

מלון ‪Warere Town House‬

מלון בוטיק בעיר האבן בזנזיבר המעוצב ברוח זנזיברית מסורתית

אחד מבתי המלון הוותיקים ביותר בעיר האבן (Stone Town), מספק אירוח זנזיברי אותנטי כבר יותר מ-30 שנה, זהו מלון משפחתי קטן ששם לו למטרה להפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת.

המלון שופץ לאחרונה כדי לאפשר לאורחיו את השהייה הנוחה ביותר האפשרית, תוכלו להירגע כאן על גג המלון עם משקה צונן אחרי טיולים וסיורים בעיר האבן והסביבה.

במלון 10 חדרים, כולם עוצבו ועוטרו ברוח זנזיברית מסורתית, בכל חדר תמצאו מיזוג אויר, מאוורר, כילות נגד יתושים וחדר מקלחת פרטי עם מים חמים 24 שעות ביממה.

כל החדרים רוהטו לאחרונה מחדש, ועוטרו באהבה בטקסטיל אפריקאי מסורתי, בכל חדר תמצאו מיטת קינג סייז, ריהוט זנזיברי  וכריות רכות.

תמצאו כאן חדרים במגוון גדלים, חדרי סינגל, חדרים זוגיים, חדרי טריפל (ל3 אנשים) וחדרי משפחה.

בחדרי הדלקס של המלון תוכלו למצוא מרפסת נוחה עם נוף לעיר ומקרר בחדר.

והחדרים הרגילים מציעים את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר.

השהייה במלון כוללת ארוחת בוקר דשנה על מרפסת גג המלון ו Wifi  חינמי שזמין באזורים המשותפים של המלון.

במרפסת גג המלון המעוצבת בסגנון ערבי, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר או משקה של אחר הצהרים בבריזה הצוננת של האי עם נוף לאוקיינוס ההודי, ארוחת הבוקר במקום כוללת פירות, מיצים, ביצים, תה, קפה ולחמים מסורתיים, תוכלו ליהנות פה מ wi fi בחינם.

המלון ממוקם קרוב מאוד לנמל, במרכז האטרקציות של עיר האבן, מרחק הליכה קצרצר משוק הלילה  של גני פורודהני (Forodhani gardens) שבו תוכלו לאכול מגוון מאכלים מקומיים טעימים בנוף האוקיינוס ההודי.

תוכלו לצאת כאן לסיור תבלינים, לאי האסירים (כיום אי הצבים הגדולים), שייט ועוד.

הצוות החברותי של המלון ישמח לעזור בכל בקשה, כולל טיולים ברחבי העיר והאי ואפילו ישמח לעזור לכם לשכור רכב או דבר אחר שתצטרכו.

בנוסף המלון מציע איסוף בחינם מהנמל, איסוף במחיר של 10 דולר לרכב משדה התעופה (15 דולר בלילה), עזרה בארגון סיורים וטיולים, מים חמים 24 שעות ביממה, מכונת כביסה במלון, כילות ורשתות נגד יתושים על הדלתות והמיטות, כספות בכל החדרים, ארוחת בוקר בחינם ו Wifi  חינמי שזמין באזורים הציבורים במלון.

 

 

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה