בתי מלון בזנזיבר
בתי מלון

מלון ‪ Dongwe Ocean View Hotel‬‬

מלון 4 כוכבים עם נוף מהמם לים

מלון 4 כוכבים עם נוף לים ממוקם בחוף הדרום מזרחי של זנזיבר, 10 ק"מ דרומית ל Paje

50 ק"מ מהעיר ההיסטורית- עיר האבן (Stone Town).

כ 50 דקות נסיעה משדה התעופה .

המלון  ‪ Dongwe Ocean View Hotel‬‬ ממוקם על החוף היפיפה של זנזיבר ונוף הים הנשקף ממנו יפיפה במיוחד.

זהו מלון בוטיק בסגנון ים תיכוני עם נוף פנורמי לים, המציע חווית חופשה טרופית מרגיעה, המלון מוקף בחול ים לבן, מי ים בצבע טורקיז ואוירה שלווה ורגועה.

במלון בריכה עם דק עץ עם נוף מדהים לים, מוקפת במיטות נחות,  במקום תוכלו למצוא גם פעילויות ספורט ימי כגון טיולי הליכה בשוניות, גלישת עפיפון וצלילה להרפתקנים.

במלון תמצאו גם מועדון ומסעדה

המועדון כולל את עמדת הקבלה, טרקלין לצפייה בטלוויזיה, חנות בוטיק בה תוכלו למצוא מוצרי נוחות בסיסים לצד מזכרות זנזיבריות וספרייה עם מגוון רחב של ספרים.

במועדון יש גם Wi-Fi לשימוש האורחים.

המסעדה במקום היא מסעדה פתוחה תחת כיפת השמיים ממוקמת על חולות חוף הים, המסעדה מגישה מבחר מנות של מאכלי ים בנוסף למגוון רחב של מנות בינלאומיות.

במלון 18 חדרים מתוכם 2 סוויטות לירח דבש, 2 חדרים למשפחה, ו14 חדרים לזוג (2 מיטות בכל חדר), 16 מתוכם עם נוף לים ו2 חדרים הם חדרי גן.

סוויטות ירח הדבש במלון – רומנטיות במיוחד, עם נוף יפיפה, מקלחת גדולה, מיטה זוגית גדולה, מיזוג אויר, מאווררי תיקרה, כספת, כילות נגד יתושים, מקרר קטן מסופק במקום לפי דרישה.

החדרים המשפחתיים במלון – חדרים מרווחים במיוחד, בשני החדרים תמצאו מרפסת פרטית עם נוף לים, מרוהטת בריהוט נצרים, החדרים כוללים מזוג אויר, מקלחת גדולה, מיטות גדולות, כילות נגד יתושים, מאווררי תיקרה, כספת, מקרר קטן מסופק במקום לפי דרישה.

החדרים הזוגיים במלון – בכולם מרפסת פרטית עם נוף לים, במרפסת תמצאו כורסאות נצרים נוחות, בכל החדרים תמצאו מיזוג אויר, מקלחת גדולה, מיטות גדולות, כילות נגד יתושים, מאווררי תיקרה, כספת, מקרר קטן מסופק במקום לפי דרישה.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה