המלצות

המלצה לבית הארחה בזנזיבר

בית הארחה מומלץ בזנזיבר
צביה ויסברגר ממליצה על נופש קצת שונה וזול בזנזיבר

אנחנו מסיימים היום את חופשתנו המדהימה בזנזיבר. בשונה מרוב ההמלצות פה, הלכנו על קונספט קצת אחר. אני משתפת אתכם ומקווה שהפוסט יעזור. מוזמנים לשאול אם משהו לא ברור.
הגענו לכאן אחרי ספארי בטנזניה (שהיה מצויין גם הוא, אבל על זה בפוסט אחר) ובמקום לקחת מלון, מצאנו מקום לינה דרך Airbnb.

המקום נקרא Utupoa וזה מקום מקסים! הוא נמצא בחוף Matemwe, החוף המזרחי. זה חוף שקט הרבה יותר מ-Nungwi. חוף מקסים, חול חלק כמו אבקת סוכר, ושקט שקט…
טים וג'ויס, המארחים, פשוט נהדרים. קיבלנו חדר ענק, עם שירותים ומקלחת ויציאה לחוף. כמובן שהכל נקי ומסודר. התשלום ללילה – 400 ₪ בלבד. אם רוצים לאכול שם, אין בעיה. יש להם מבשלת. עלויות הארוחות: 5 דולר לארוחת בוקר, 8 דולר לארוחת צהריים ו-15 דולר לארוחת ערב (של 3 מנות). אפשר גם לבשל לבד (יש מטבחון מאובזר).
אנחנו אכלנו ארוחת בוקר בכל יום ולרוב גם ארוחת ערב. בצהריים הסתובבנו ואכלנו בד"כ במסעדות אחרות על החוף. את ארוחת הערב אוכלים יחד, כל האורחים והמארחים. זה ממש ממש נחמד! למדנו מהארוחות האלה המון על זנזיבר, והיה נחמד להכיר מדי פעם אורחים נוספים. אין פה המון חדרים, אז כל פעם מלבדנו היו עוד משפחה אחת או זוג, לא יותר.

בקיצור, אם אתם מחפשים חוויה קצת אחרת, של שקט ושלווה ואירוח משפחתי – זה המקום! טים וג'ויס עזרו לנו לארגן מה שרצינו (למשל: הפנו אותנו למועדון הצלילה המומלץ באיזור, המליצו לנו עם מי לעשות שנורקלים וקבעו איתו עבורנו), הקפיצו אותנו כשהיינו צריכים ומדי פעם פינקו בחטיף או עוגה אחה"צ. בעזרתם גם מצאנו נהג מונית שהביא אותנו אליהם משדה התעופה במחיר הוגן.

מבחינת עלויות, בחישוב כולל: היינו פה 4 לילות ו-5 ימים, הוצאנו 400 ₪ ללילה, סה"כ 1600 ₪ לכל התקופה. בנוסף על כך שילמנו 65 דולר על הארוחות והשתיה (שלקחנו מדי פעם). פינוקים ואוכל בחוץ עלו לנו עוד 20 דולר לארוחה בערך (2 מנות עיקריות + שתיה קלה וקוקטייל). בקיצור, שווה מכל הבחינות…
תהנו!

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה