המלצות

ההמלצה של חן בילגי לטיול לזנזיבר

zanzibar
טיפים והמלצות לטיול לזנזיבר בבית מלון גולד הפופולרי

חזרנו מזנזיבר אחרי 8 ימים מהממיםםםם במלון דיאמונד לה גמה. כמה דברים חשובים לפני הטיסה- חובה לעשות חיסונים של צהבת וטיפוס הבטן אפילו שבשדה של זנזיבר לא מבקשים לראות פנקס חיסונים, אלא אם כן באתם בקונקשיין.

לקחנו מלרון יום לפני ובמהלך כל הטיול והתכנון הוא שניקח במהלך כל השבוע. אין טעם להסתכן. כשתגיעו תבינו שבכל זאת מדובר במדינת עולם 3 והרבה אצלנו חטפו שלשולים. מה שכן לא לקחת מלרון בזמן הריון… הצחצוח שיניים הוא עם בקבוק מים מינרליים כי המים מהברז מלוחים ולא הכי נקיים. במקלחת אין בעיה..


הגענו לשדה תעופה בזנזיבר אחרי טיסה של 5 וחצי שעות דרך ארקיע. כשהגענו ראינו כמה קטן ומחניק השדה תעופה והכל הולך שם לאט. אז תבואו עם סבלנות 🙂 חיכינו בתור לשלם ויזה בסך 50 דולר לאדם. נאמר לנו שהתשלום במזומן אך בפועל בעמדה שלנו היה אפשרות לשלם בויזה בלבד. היה בלאגן כי לא זכרנו את הסיסמה לויזה אבל בסוף נתנו לנו לשלם במזומן.


בסיום התשלום לוקחים את המזוודה (שמגיעות ידני ולא עם מסוע) ועוברים לאוטובוסים שמגיעים במסגרת ההעברות. שימו לב שיש סבלים שרוצים לקחת לכם את המזוודה ואז מבקשים טיפ. מיותר כי ההליכה היא בול חצי דקה.


הדרך למלון קצת מכניסה אנשים להלם – לראות איך אנשים חיים בצריפונים ושואבים מים מהבאר. בשבילי זו הייתה חוויה.
כעבור שעה ועשרים הגענו לנגורונגורו  שנמצא בקצה הצפוני ואומרים שהוא הטוב ביותר כי הוא לא מושפע מגאות ושפל.


הגענו למלון המדהיםםםםם. נוף מושלם. חדר כייפי. אנשי צוות מדהימים עוד יותר ואדיבים בטירוף. היה חלומי! מכל חדר רואים נוף פנורמי לים. יש חוף ים פרטי למלון ובו יש מלא ביץ בויז שמנסים לדחוף לך אטרקציות.. יש שומר בכניסה שימנע מהם להיכנס למלון.


האוכל לא היה משהו אלא אם כן אתם אוכלים מאכלי ים. המזל שבמסגרת הכל כלול הייתה מסעדה של פיצות כל ערב שהייתה מעולה.
ההכל כלול החזיר את עצמו יותר מכפליים. לא צריך להוציא את הארנק פעם אחת אפילו 🙂


נהוג לתת טיפים אז תדאגו להביא פריטה של דולרים ולשים לב שהם משנת 2006 ומעלה אחרת לא מקבלים אותם. אין טעם להמיר למטבע המקומי.


אין גם טעם לקנות סים מקומי כי יש ויי פיי במלון.
אם באתם לירח דבש כדאי לציין כי אז הם מפנקים בשמפנייה שוקולדים וכו.
אטרקציות סגרנו דרך סולימן עלי שלא הייתי ממליצה עליו. הוא מחפף ממש. מה שכן שמענו ים המלצות על אלמסי.. אז שווה לבדוק. שניהם יודעים אנגלית.


עשינו ספארי בלו שהיה כייף ממש רק כדאי להביא מגבות ולקחת כדורים לבחילות למי שסובל ממחלת ים. תוודאו שהים לא סוער אחרת הדרך בסירה חא הכי נעימה.. בנוסף עשינו טיול טרקטורונים שהיה מומלץ בחום. בטיול רואים איך הם חיים ואפילו נכנסים לבתים שלהם. טיילנו גם בסטון טאוו (עיר האבן)  בטיול ערב. על זה הייתי מוותרת. יש עוד אטרקציות אבל הסתפקנו בזה.


כל ערב החל מ 22:00 היו הופעות במלון כי אין שם חיי ערב ולא נהוג לצאת מהמלונות כשמחשיך.. אז כדאי לבדוק שבאמת יש הופעות מטעם המלון.


מזכרות יש בשפע והן מהממות אבל מילת המפתח היא התקחות…
היה מהמם וכיף בטירוף!!

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה