Mikumi National Park
ספארי בטנזניה

פארק מיקומי – טנזניה

(Mikumi National Park מיקום הפארק:  283 ק"מ מערבית לדאר אל סאלם, צפונית לשמורה סאלוס (Selous) שגובלת בפארק, ליד העיר Morogoro בטנזניה.

גודל הפארק: 3,230 קמ"ר

איך מגיעים: מדאר א-סאלם דרך Morogoro, נסיעה של 4 שעות, ניתן להגיע גם בטיסת שכר מדאר א-סאלם, ארושה (Arusha) או סאלוס (Selous), ניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית.

איפה לנים: במקום יש 2 בקתות נופש, 3 אזורי קמפינג, 3 אזורי קמפינג אוהלים יוקרתיים, וגסט האוסים בעיר מיקומי (Mikumi) שגובלת בפארק.

מה יש לעשות ב פארק מיקומי: טיולי נסיעה ברכב, טיולי הליכה מודרכים, טיול לשמורת הטבע הצמודה סטלוס (Selous) או לפארק הלאומי הקרוב רוהנה  (Ruaha) הגדול ביותר בטנזניה. 

על פארק מיקומי:

זהו הפארק הרביעי בגודלו בטנזניה, הנוף במיקומי מאוד דומה לזה של הסרנגטי, הכביש שחוצה את הפארק מחלק אותו ל-2 אזורים, השטח הצפון-מערבי מאופיין מישור הסחף של אגן הנהר מקטה (Mkata), סוואנות מנוקדות בעצי שיטה, עצי באובב, עצי תמר הינדי וכמה עצי דקל נדירים.

באזור זה, במקום המרוחק ביותר מהכביש, נמצאים ההרים היפיפיים Rubeho ו Uluguru,

החלק הדרום-מזרחי של הפארק הוא פחות עשיר בטבע ולא כל כך נגיש למבקרים.

בעלי החיים במקום כוללים מינים רבים האופייניים לסוואנה האפריקנית וגם פה ניתן לחזות באריות מטפסים על עצים (מחזה נדיר יחסית בטבע, קיים גם במניירה), פילים, זברות, אימפלות, eland, קודו, אנטילופה שחורה, בבונים, גנו ובאפלו, בפארק ניתן גם למצוא תתי זנים של ג'ירפות.

בפארק חיים כ-400 זנים שונים של ציפורים.

כ-5 ק"מ מצפון לפארק יש 2 ברכות מים מלאכותיות המשמשות מחייה להיפופוטמים במקום.

    להצעת מחיר לרכישת הסיור מהארץ עם מדריכים מומלצים

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: ( לא חובה)

    נושא

    טלפון

    מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

    מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

    תגובות חדשות באתר

    הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

    המלצות גולשים לטיול

    חבילות ספארי בטנזניה