בתי לון זנזיבר
בתי מלון

מלון ‪The Z Hotel Zanzibar‬‬

המלון מעוצב בסגנון עכשווי משולב עם סגנון זנזיברי מסורתי, מוקף בגן טרופי שופע, על חוף הים הלבן והמים החמימים של האוקיאנוס ההודי.

מלון בוטיק זה נמצא במיקום מבודד בחוף נונגואי (Nungwi), בקצה הצפוני של זנזיבר, כ-65 ק"מ  מהחוף המזרחי של זנזיבר, אפשר להגיע בטיסה פנימית של 20 דקות משדה התעופה הבינלאומי של דאר א-סאלם לשדה התעופה של זנזיבר לעיר האבן  (Stone Town) ומשם בנסיעה של 60 דקות למלון, המלון מספק הסעות בתיאום מראש.

המלון מעוצב בסגנון עכשווי משולב עם סגנון זנזיברי מסורתי, מוקף בגן טרופי שופע, על חוף הים הלבן והמים החמימים של האוקיאנוס ההודי.

בכל החדרים במלון יש דלת זכוכית שמובילה למרפסת פרטית עם נוף לגן ולים כל החדרים מאובזרים בטלוויזיית LCD, כבלים וריהוט מעוצב.

Wi fi  תוכלו למצוא בכל האזורים המשותפים במלון, כולל בבריכה, בקבלה ובמסעדה.

ב מלון ‪, The Z Hotel Zanzibar‬ ישנם עשרה חדרים מעוצבים ברמה גבוהה לפרטי פרטים, 2 חדרי דלקס עם נוף לגן, 2 חדרי דלקס עם נוף לים, 2 סוויטות גג, 2 סוויטת Z ו2 קוטג'ים מבודדים על החוף, כל החדרים מרוצפים ברצפת שיש, עם אמבטיות גדולות בעיצוב איטלקי, מצעים מכותנה מצרית על המיטות וריהוט שעוצב במיוחד עבור המלון מעצי קוקוס מקומי.

חדרי דלקס עם נוף לגן – ממוקמים בקומה הראשונה ובקומת הקרקע, ממוקמים מעל הגן הטרופי היפיפה המקיף את המלון, בחדרים האלה תמצאו מיזוג אויר מלא, טלוויזיית LCD, כספת, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה מהודרים ועוד.

חדרי דלקס עם נוף לים – חדרים עם נוף פנורמי מלא לחוף ולאוקיינוס ההודי, בחדרים האלה תמצאו מיזוג אויר מלא, טלוויזיית LCD, כספת, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה מהודרים ועוד.

סוויטות גג – הסוויטות האלה גדולות יותר מהחדרים האחרים, גודל הסוויטה (לא כולל מקלחת ושירותים) כ50 מ"ר, בסוויטות מרפסת היקפית של 40 מטר עם נוף מלמעלה על החוף והים, מקלחת חיצונית על המרפסת, בנוסף בסוויטת הגג תמצאו את אותם דברים כמו בחדרים האחרים.

סוויטות Z – סוויטות גג של 70 מ"ר בעיצוב יפיפה ומפואר במיוחד, עם 2 מרפסות, הסוויטות פרושות על גג נפרד, מתאימות במיוחד לירח דבש, בחדרים תמצאו דלתות גדולות שנפתחות פנימה (להיות בפנים ולהרגיש בחוץ), החדרים כוללים מרפסות פרטיות בגודל 45 מטר, ספות איטלקיות, בנוסף בסוויטת Z תמצאו את אותם דברים כמו בחדרים האחרים.

קוטג'ים על החוף – לקבלת פרטיות נוספת, החדרים האלה מבודדים ונפרדים מהמלון המרכזי, בכל קוטג' כזה יש 2 קומות, עם מרפסת עם נוף למי הים, חדרים עם דלתות גדולות שנפתחות פנימה (להיות בפנים ולהרגיש בחוץ), גודל הסוויטות (לא כולל מקלחת ושירותים) 60 מ"ר, בקוטג'ים תמצאו מרפסות "צפות" מעל האוקיינוס, מקלחות חיצוניות, ספות איטלקיות, מטבח, בנוסף בקוטג'ים תמצאו את אותם דברים כמו בחדרים האחרים.

בנוסף תמצאו במלון גם ספא שמציע מגוון טיפולים, בית קפה ובר.


 

מלון ‪The Z Hotel Zanzibar‬‬
User Rating 5 (1 vote)
Sending

תגובות

לחץ כאן להוספת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  • רציתי להמליץ על המלון Z Hotel שנמצא בחוף ננגווי שבצפון זנזיבר. להבדיל משאר המלונות שכולם ממליצים פה מדובר במלון לא מרובה חדרים. המלון צמוד לחוף הים ועם בריכת אינפיניטי שווה. הזמנו את המלון עם ארוחת בוקר ומאוד נהנינו מהשירות המעולה והאוכל ברמה גבוהה מאוד (יש להם 2 מסעדות ובר על מרפסת המשקיפה על כל החוף). זה מלון שפשוט כיף להירגע בו! מומלץ בחום לזוגות צעירים ומבוגרים (המלון פחות מתאים לילדים קטנים). אם בא לכם חופשה לעצמכם ולהרגיש קצת רחוק מהבית אל תוותרו עליו!

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה