מלון ‪Casa Del Mar Hotel Jambiani‬‬
בתי מלון

מלון ‪Casa Del Mar Hotel Jambiani‬‬

בית מלון אקולוגי באווירה מקומית

מלון אקולוגי ידידותי לסביבה, כל החדרים במלון נבנו עוצבו ועוטרו מחומרים מקומיים,  לבניית המלון נשכרו עובדים מקומיים על מנת לתמוך בקהילה המקומית והוא מבטיח חוויה מזרח אפריקאית מיוחדת ומענגת במיוחד.

המלון ממוקם על חוף Jambiani בכפר דייגים קטן, בחוף הדרום מזרחי, איפה שנוף חוף הים פוגש את נוף הכפר, על חול אבקתי לבן לצד עצי הדקל.

במלון תמצאו בריכת שחייה בעומק 1.7 מטר, מחוץ למלון תמצאו לגונה יפה נגישה מאוד והמלון מציע מספר שירותים כמו שירותי כביסה, שירות חדרים ושירות מוניות 24 שעות ביממה.

במלון 14 חדרים שנפרשים על פני 3 בניינים, ל12 מהחדרים יש נוף לים ול2 הנותרים יש נוף לגן, כל החדרים עוצבו בטוב טעם ומעוטרים ביצירות אומנות מזרח אפריקאיות, החדרים מרוהטים ברהיטים ידידותיים לסביבה שנוצרו מחומרים מקומיים.

כל החדרים כוללים מאווררי תיקרה וכילות נגד יתושים.

ב-8 החדרים הנמצאים בקומת הקרקע תמצאו חדר אמבטיה עם מקלחת ושירותים, בכל החדרים האלה יש מרפסת קטנה.

6 החדרים הנותרים הם סוויטות דופלקס הממוקמות בקומה השנייה, בסוויטות סלון גדול בקומה הראשונה, חדר אמבטיה מודרני ומרפסת, בקומה השנייה של הדופלקס תמצאו חדר שינה עם מיטת פוטון קינג סייז גדולה. במידה ויש צורך, ניתן להוסיף לחדרים האלה מיטות.

במלון מסעדה פתוחה הממוקמת על החוף עצמו, המסעדה זכתה למוניטין מצוין באזור Jambiani בשל המנות הזנזיבריות המסורתיות, המנות המזרח תיכוניות והמנות הבינלאומיות המוגשות במקום.

המסעדה מושכת אליה אורחים מכל האזור שבאים ליהנות מהמנות הביתיות הכוללות מאכלי ים, בשרים, מנות צמחוניות, קינוחים אקזוטיים ומיצים טבעיים סחוטים, במחירים סבירים, תחת כיפת השמיים בזמן הזריחה, השקיעה או לאורו של הירח לצד מי ים האוקיינוס בבריזה הנעימה.

להזמנה ישירה דרך אתר BOOKING.COM

Example content 2
דירוג הגולשים
מלון ‪Casa Del Mar Hotel Jambiani‬‬

Place Name: מלון ‪Casa Del Mar Hotel Jambiani‬‬

Place Description: מלון אקולוגי

User Rating 4 (1 vote)
Sending

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה