צילום: Rod Waddington
מדריך למטייל

שווקי היום בעיר האבן

חווית טיול אותנטית דרך סיור בשווקים של זנזיבר

שוק דראג'אני Estella Market 

שוק דראג'אני בעיר האבן נקרא גם שוק אסטלה (Estella Market) על שם הרוזנת אסטלה, שהייתה אחותו של לויד מתיוס, ראש ממשלתה של זנזיבר לשעבר), השוק נמצא בדרך דראג'אני ליד חצר הקתדרלה האנגליקנית בעיר האבן.

שוק זה הוא שוק אוכל מסורתי במלוא מובן המילה, השוק לא שונה בהרבה מאז נפתח ב1904.

ותוכלו למצוא שם שפע של פירות, ירקות, בשר, מאכלי ים, תבלינים ואריגים. למרות שהשוק מחולק לדוכנים נפרדים מקורים, שהוקמו תחת השלטון הבריטים במקום, הרבה פעמים תמצאו דוכנים ארעיים נוספים בצידיי הרחובות.

בשוק זה תיחשפו לכל סוגי הפירות האקזוטיים הזמינים באי.

כבר שנים ששוק דראג'אני הוא המקום המושלם לצפות בחיי זנזיבר נפרשים בפניכם. השוק תוסס ומלא חיים ורוב המבקרים בשוק הם מקומיים.

תוכלו לקנות כאן פירות ותבלינים בזול, מומלץ ומקובל מאוד להתמקח בשוק הזה.

 

בזאר דראג'אני (Darajani Bazaar)

בזאר דראג'אני הוא האזור קניות שנמצא על דרך קריק (Creek Road) ליד השוק המרכזי (שוק דראג'אני הידוע גם כשוק אסטלה) שנמצא בדרך דראג'אני (Darajani Road) השוק הזה מהווה הליכה כיפית והמחירים בו נמוכים מהמחירים בעיר עצמה, אך שימו לב שרוב המוצרים הזמינים לרכישה בשוק הזה הם בעיקר מיבוא סיני ואיראני, תמצאו בשור הזה מגוון מוצרים כגון סדינים, בדים סינטטיים, מחבתות מתכת, נעלי פלסטיק, מכשירי רדיו ומוצרים אחרים של העולם המודרני.

למי שמתכנן להישאר זמן רב בזנזיבר בזאר דראג'אני הוא מקום מצוין להצטייד בקניות כגון כילות ניידות נגד יתושים, תרמוסים, כפכפים ועוד.

זה גם מקום טוב לקנות בו בדים לקחת לחייט מקומי שיתפור לכם בגדים.

קחו בחשבון שהבדים הטבעיים היחידים שתמצאו כאן הם כותנה עם הדפסים מערב אפריקאים, לונגים (kangas) שחוקים מודפסים מהודו ואריגי כותנה מיובאים בצבעים חלקים שונים.

אם תרצו לקנות משי תצטרכו להיכנס לחנויות בעיר עצמה, חיפוש שייקח זמן, למי שמחפש לונגים, תוכלו בדרך כלל למצוא מוכר לונגים מאחורי הדלה דלה (שירות האוטובוסים באי) משמאל לדרך דראג'אני, אין להם דוכן, הם פורשים את הלונגים על יריעות פלסטיק על האדמה.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה