מדריך למטייל

חמשת החופים הכי מומלצים בזנזיבר

חופי הים בזנזיבר
המקום המושלם לבילוי על בטן גב וגם אין ספור אטרקציות ימיות בחופי זנזיבר

זנזיבר היא ארכיפלג (קבוצת איים), מורכבת מ2 איים עיקריים: אונגוג'ה (Unguja) ו פמבה (Pemba), אונגוג'ה (Unguja) הוא האי העיקרי וגם המאוכלס יותר, האי הזה גם זכה לכינוי "האי זנזיבר", חמשת החופים הבאים ממוקמים באי זנזיבר (אונגוג'ה (Unguja)).

זנזיבר נמצאת באוקיאנוס ההודי, כ 25 ק"מ מחופה של טנזניה, תוכלו להגיע בקלות לזנזיבר מטנזניה, בטיסה או מעבורת מדאר אל סאלם.

חוף נונגווי (Nungwi)

החוף הזה ממוקם בקצה הצפוני של האי זנזיבר והוא מיוחד במינו, בניגוד לחופים שבמערב ובמזרח, החוף הזה לא מושפע מגאות ושפל של מי הים, מה שהופך אותו לנהדר במיוחד עבור שחיינים ושחיינים חובבים. העובדה שהחוף לא מושפע מגאות ושפל מאפשרת לשחות במקום בכל שעות היום.

יחסית לחופים האחרים במקום, בחוף הזה האווירה היא קצת יותר אווירה של מסיבות ותוכלו למצוא בחוף הזה מספר ברים וקלאבים, עם כי עדיין האווירה היא בעיקר שלווה ורגועה ואופיינית מאוד לזנזיבר.
Nungwi
חוף Kendwa

במרחק הליכה מחוף נונגווי (Nungwi) תמצאו את חוף Kendwa, החוף הזה קצת יותר שקט מחוף נונגווי (Nungwi), פחות מסיבות, יותר בטן גב. אין הרבה פעילות במקום, אבל אם בא לכם להירגע על החול הלבן או להשתכשך במי הטורקיז הצלולים זה המקום המושלם בשבילכם, בסביבות שעות השקיעה משחקים על החוף בדרך כלל משחקי כדור עף או פוטבול.

Kendwa-merge
חוף פאג'ה (Paje)

זוהי אחת מעיירות החוף הפופולאריות ביותר בדרום זנזיבר, מקום נהדר הן לשחייה והן למפגש עם תיירים אחרים, תוכלו למצוא כאן לא מעט צריפי בונגלו, מסעדות קטנות וברים על החוף.

אם אתם בעניין של ספורט מים כמו צלילה, גלישת רוח, גלישת עפיפונים ועוד, זהו המקום עבורכם.
Zanzibar

חוף Bwejuu

צפונית לחוף פאג'ה (Paje) תמצאו את כפר הדייגים ואצות הים Bwejuu, השחייה בחוף הזה פחות נוחה, אבל המקום יפיפה בצורה יוצאת דופן, למי שמחפש לחוות עיירת חוף שקטה ומיוחדת ללא אינטראקציה כמעט עם אנשים אחרים, זהו מקום נהדר בשבילו.
P1010760

 

חוף Kiwengwa

ממוקם בחוף הצפון מזרחי, זהו אחד מהחופים הנהדרים ביותר של זנזיבר, באזור החוף הזה תמצאו כמה מהמלונות הטובים ביותר בזנזיבר, החול הלבן כאן מתפרש על שטח רב, אם בא לכם להתפנק קצת ביוקרתיות ועדיין ליהנות מהשקט והשלווה האופייניים לזנזיבר, זה המקום בשבילכם.

Kiwengwa

 

לא משנה באיזה חוף תבחרו, כל חופיה של זנזיבר יפיפיים. מכל עבר הטבע נגלה פה במלוא הדרו, החופים לבנים, המים צלולים והאווירה קסומה.

מנוע חיפוש בתי מלון בזנזיבר

מנוע השוואת מחירי טיסות לזנזיבר

תגובות חדשות באתר

הרשמה לעדכוני מבצעי טיסות ונופשונים

המלצות גולשים לטיול

חבילות ספארי בטנזניה